Cookie Clicker, någon?

Permalänk
Medlem

Cookie Clicker, någon?

Tja,

lirar någon Cookie Clicker?

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Skrivet av Equilibrium:

Tja,

lirar någon Cookie Clicker?

Jag lirar inte Cookie Clicker men jag vet att det finns några som gör det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelar clicker heroes på steam, är ju typ samma stil fast det finns lite mer content i det. man kan ha klaner osv nån annan som spelar det kan mer än gärna joina

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Medlem

Haha lirade på min gamla telefon ^^ några biljoner cookies

Permalänk

Lirade för några/något år sedan. Vet faktiskt inte varför jag spelade det, det är sjukt tråkigt.

Visa signatur

HAF 912 – i7 2600k(Stock) – 8GB RAM – GTX 760 2GB – 128GB SSD/1TB HD
Asus Zenbook UX305FA – 3200 x 1800 <3
Dell U2515H – DT250 – Logitech G400 – QPAD MK50 – Roccat Sense – Blue Snowball Ice
D40X – iPhone 5S

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem

384.555.000.000.000 cookies!
1.000.000.020,8 c/s

Permalänk
Medlem
Skrivet av profbergvall:

Lirade för några/något år sedan. Vet faktiskt inte varför jag spelade det, det är sjukt tråkigt.

Aaa visst men t.ex. väntar man på att Windows Updates skall installeras till slut och man ligger på 4/167 så är detta spel fastän det kan bli tråkigt i längden, ett bra spel för att få tiden att gå.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Skrivet av Equilibrium:

Aaa visst men t.ex. väntar man på att Windows Updates skall installeras till slut och man ligger på 4/167 så är detta spel fastän det kan bli tråkigt i längden, ett bra spel för att få tiden att gå.

Till det har jag Hearthstone på min laptop ^^

Visa signatur

HAF 912 – i7 2600k(Stock) – 8GB RAM – GTX 760 2GB – 128GB SSD/1TB HD
Asus Zenbook UX305FA – 3200 x 1800 <3
Dell U2515H – DT250 – Logitech G400 – QPAD MK50 – Roccat Sense – Blue Snowball Ice
D40X – iPhone 5S

Permalänk
Medlem

Lirar just nu faktiskt.
Klockan har dock stannat vid 9h.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Lirar just nu faktiskt.
Klockan har dock stannat vid 9h.

great, vad har du för levels på dina prylar?

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

great, vad har du för levels på dina prylar?

Köpte nyss One Mind dock...

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Köpte nyss One Mind dock...

gurgel.. detta kommer ta sin tid..

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk

Ujujuj jag får huvudvärk bara jag tänker på spelet

Permalänk
Medlem

Jag vet inte vad jag ska säga...

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laccy:

Jag vet inte vad jag ska säga...

Inte jag heller

(lite mindre kosing i banken dock)

Kan egentligen inte förklara varför, men låter oftast fortfarande spelet ligga på i bakgrunden när man gör annat.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Inte jag heller
http://i.imgur.com/YUYfZAq.jpg
(lite mindre kosing i banken dock)

Kan egentligen inte förklara varför, men låter oftast fortfarande spelet ligga på i bakgrunden när man gör annat.

Har du Kitten Managers? (Kostar 837,9 quintillion kakor). Känner inte igen några av de uppgraderingar du kan köpa heller. Och jag hade det också liggandes i bakgrunden förut i princip hela tiden, tröttnade när jag inte längre kunde köpa uppgraderingar...

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laccy:

Har du Kitten Managers? (Kostar 837,9 quintillion kakor). Känner inte igen några av de uppgraderingar du kan köpa heller. Och jag hade det också liggandes i bakgrunden förut i princip hela tiden, tröttnade när jag inte längre kunde köpa uppgraderingar...

Uppgraderingarna som man ser är de som man använder för att aktivera halloween, alla hjärtans dag, påsk osv för ett dygn
Kitten managers är den enda upgrade jag inte har. Sjuuukt dyr till en kostnad av 829 quintillions!
Tveksamt om jag orkar spela mig till den men vi får se

Ett tag hade jag alla uppgraderingar och så gott som alla achievments och då släppte jag spelet, men sen råkade jag fastna igen efter den senaste uppdateringen.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laccy:

Jag vet inte vad jag ska säga...
http://i.imgur.com/UBmm5J0.png

Har du testat betan, den har lite mera saker i sig?

PS.
Don't worry du kan ladda in din save från din nuvarande save bara den inte är nyare än betan

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Vad i hela h-vete, är det bara jag som fått resettat sparningen till noll???
Tror det funkade OK senast igår?

Jag har inte exporterat en sparning på evigheter, så lutar åt att jag är helt rökt... Damnit.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Yay, idag funkade det igen av nån anledning

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

W00t, nu version 2.0 ute nu

(Tre nya byggnadstyper kommer in mitt i högen, vilket förvirrade lite när jag laddade in min gamla sparning)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Fan, kan inte riktigt släppa det här spelet

Har alla achievements nu igen, förut några kopplade till sugar lumps, som jag får vänta in...
(eller ja, även förutom ett gäng ghost achievements jag inte brytt mig om att jaga)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.