Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

Datorspel

Skulle verkligen uppskatta tips på roliga spel. Har inga pengar så absolut helst gratis. Gillar spel som är öppna och som man kan göra lite olika saker på tex odla, hugga sten, skapa saker och lite allt möjligt. Har gillat spel som runescape, Elder scrolls och harvest moon.
Sedan skulle det kanske vara kul om det är ett lite socialt spel då jag är väldigt ensam utan vänner. Spel som exempelvis LOL eller där man bara slåss lockar inte. Har tyckt om Professor Layton också men som sagt så söker jag spel till datorn.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012

Låter som Minecraft är något för dig. Spelet är väldigt billigt. Kul och spela med vänner.

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Mitt Nintendo ID: SW-0939-9900-1006

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2013
Skrivet av Kasp:

Skulle verkligen uppskatta tips på roliga spel. Har inga pengar så absolut helst gratis. Gillar spel som är öppna och som man kan göra lite olika saker på tex odla, hugga sten, skapa saker och lite allt möjligt. Har gillat spel som runescape, Elder scrolls och harvest moon.
Sedan skulle det kanske vara kul om det är ett lite socialt spel då jag är väldigt ensam utan vänner. Spel som exempelvis LOL eller där man bara slåss lockar inte. Har tyckt om Professor Layton också men som sagt så söker jag spel till datorn.

Flyff kanske är något för dig ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2014

Kanske World of Tanks? Ganska taktiskt och kul!

Intel 3960x - Asus Rampage IV Extreme - 32GB RAM - Asus GTX 1070 DUAL OC - MX300 525GB/250gb - Corsair AX1200 - Corsair Air 540 -

BenQ XL2411Z - Windows 10

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kristianstad
Registrerad
Okt 2015

Warframe

Min PC för den som är intresserad.
http://i.imgur.com/x6wZmmz.png
Bild på skapelsen.
http://i.imgur.com/HatCvjN.jpg

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

Har testat minecraft och flyff. Flyff spelade jag jättemycket en period men det var länge sedan. Minecraft gillade jag inte.
World of tanks är inte alls min typ av spel. Wareframe ska jag kolla upp men gillar när man gör annat än att skjuta och slåss. :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kållered
Registrerad
Maj 2003

Armored warfare? Heter joelgbg i de spelet

Skickades från m.sweclockers.com

In science we trust!