"Pre-load" via Steam!

Permalänk

"Pre-load" via Steam!

Hej!
Ni som har förhandsbokat Fallout 4 kan nu "pre-loada" via Steam.

Det förutsätter förstås att ni förköpt spelet via Steam eller någon annan återförsäljare och redan fått en produktnyckel.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk

Jag fick min nyckel från greenmangaming kl. 19.23 ikväll Laddning av ~25GB pågår.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Har redan börjat! Underbart att de började så tidigt, jag var rädd för att det skulle bli ett GTA V-fiasko. Den gången köpte jag en fysisk kopia, men det dröjde över 24 timmar innan jag hade fått hem den 10 GB stora patchen.

Visa signatur

[AMD FX8350 BE @ 4GHz] - [Arctic Cooling Freezer 13] - [2 x 4096 MB 1600MHz Corsair] - [GA-970A-DSP3] - [Sapphire R9 390 Nitro 8GB] - [EVGA Supernova G2 750W] - [2TB Seagate Desktop + 3TB Toshiba + 2TB Samsung G3 Station + 480GB Toshiba SSD] - [BenQ MK 2442 23.6"] - [QPAD OM-75]

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av IshethZenunim:

Har redan börjat! Underbart att de började så tidigt, jag var rädd för att det skulle bli ett GTA V-fiasko. Den gången köpte jag en fysisk kopia, men det dröjde över 24 timmar innan jag hade fått hem den 10 GB stora patchen.

Ropa inte "hej" ännu, det kan ju fortfarande komma patchar, typ "day 1" *biter på fingernaglarna*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Som sagt, intressant att se hur mycket som ska dras ner på release dag och hur det går. Spelet snart pre loadat iallafall. Nu är det nära

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Har fått ner 3,6 gig, ca 40 min kvar.

Permalänk
Medlem

Fick just nyckeln från cdkeys.com, pre-loading startad!

Permalänk
Medlem

Idag har den laddat ner ca 200mb extra. Wut?

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

Idag har den laddat ner ca 200mb extra. Wut?

Lite extra kanske läggs till när vi närmar oss release, så att ingen kan aktivera spelet innan det är ute.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

Lite extra kanske läggs till när vi närmar oss release, så att ingen kan aktivera spelet innan det är ute.

Skulle tro att du har rätt och det kommer fler sådana "nödvändiga klumpar". Eller så släpper dem det...NU! Bäst o hinka whisky o livnära sig på godis tills release.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av N_Micke:

Skulle tro att du har rätt och det kommer fler sådana "nödvändiga klumpar". Eller så släpper dem det...NU! Bäst o hinka whisky o livnära sig på godis tills release.

Full och socker-speeded .... finns det bättre sätt att spela på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaffeMedKotlett:

Full och socker-speeded .... finns det bättre sätt att spela på?

Nja, tror inte det. När New Vegas kom så köpte jag en platta Red Bull och ett par helflaskor, fick spela om halva spelet

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har raderat ett inlägg som bröt mot §8. Det finns specifika forum som tillåter försköning av droganvändande. Sweclockers är inte ett sådant.

Citat:

§8
Det är inte tillåtet att uppmana till brott eller sprida uppmaningar till brottsliga handlingar. Allt innehåll regleras av svensk lagstiftning.

Mvh
Überklass
Moderator

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Skrivet av ghostfenix:

Hej!
Ni som har förhandsbokat Fallout 4 kan nu "pre-loada" via Steam.

Det förutsätter förstås att ni förköpt spelet via Steam eller någon annan återförsäljare och redan fått en produktnyckel.

Förhandsbokat, men spelen kom inte med posten idag så får väl hoppas de kommer imorgon eftermiddag Ha så kull alla medan jag och sambon sitter här och är avundsjuka

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)