Sitter fast efter terminaler

Permalänk
SpelClockers

Sitter fast efter terminaler

Stötte på en ganska fatal bugg, nämligen att när jag kliver ur terminaler så kan jag inte röra mig förutom att titta runt där jag står. Hittills 2 st terminaler både den första i (2a rummet) och sedan i lunchrummet, men den vid ett kontor fungerar felfritt. Någon annan som har problemet och eventuell lösning?

EDIT: har förövrigt verifierat cache på steam-

-

Lite efterforskning och hittar fler med samma problem.
http://forums.bethsoft.com/topic/1544020-character-freezes-af...

Visa signatur
Permalänk
Geeks Gaming
Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

Kollade runt bland fallout 4 recensionerna på steam innan idag och såg iaf 2 personer som hade samma problem som dig under negative reviews. Någon lösning på ditt problem såg jag dock tyvärr inte

Edit I din egen länk finns ju en temporär lösning iaf "FIX: Run game in Windowed Borderless."

Permalänk
Geeks Gaming
Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
SpelClockers

Ställde om till Fullscreen window och det löste problemet men då var fpsen låst till 48.

EDIT: Att stänga av Gsync ser också ut att hjälpa.

Visa signatur
Permalänk

Såg det nu, bra initiativ! Själv väntar jag nog på ett antal patchar då Bethesda spel alltid har frustrerande många buggar. Många gånger får man ju tillomed vänta på att communityn fixar buggarna med mods då Bethesda verkar mer sugna på att kränga dlc än att fixa sina spel.

Permalänk

Spelet går bara att köra i 60fps och under utan buggar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1