Vilken Ipad till morsan?

Permalänk
Medlem

Vilken Ipad till morsan?

Hallå, har ingen koll på alla dessa versioner av ipads, mini, air 1, air 2 osv. Vilken platta är bäst att ge till morsan? Pris max 3500 kr. Behöver inte ha det senaste men om det senaste är mycket bättre så kanske. Tack!

Visa signatur

i7 6700k // Asus Maximus VIII Hero // 16 GB Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz // EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB // OCZ Vertex 3 120 GB SSD // Corsair AX 850 W // Corsair H80 + 2xGT PnP // Dell U2311H // NZXT H2 Black // Sennheiser PC 360 // Asus Xonar DX // Q-pad MK-85 Cherry Mx Brown // B&W MM1

Permalänk
Medlem

Min mamma har en Ipad 4 och är väldigt nöjd med den. Jag tycker dock att den är mycket tyngre än Ipad Air 1 och att det är bekvämare att hålla i Air under längre sessioner.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Jag tycker definitivt att ni ska köpa en stor Ipad (d.v.s. inte en Mini). Det är ganska stor skillnad mellan Air och Air 2 så jag skulle definitivt rekommendera den sistnämnda för 500 kr mer (4000 kostar den).

Största skillnaden är att den har 2 i stället för 1 GB primärminne. 1 GB räcker inte riktigt på surfplattorna eftersom att de laddar in fullstora hemsidor som tar större plats i minnet. På telefonerna fungerar däremot 1 GB bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Livsnjutare 😎

Vi har en iPad 2 och den hänger med ännu..

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

ipad air ganska snabb och lätt

Permalänk
Medlem

ipad 2 har börjat bli seg med alla nya uppdateringar, ipad air 1 är mycket prisvärd just nu

Permalänk
Medlem

jag skulle rekommendera en ipad air 16gb, de börjar sjunka rätt bra i pris nu. Köpte en till min moster på netonnet för 2500:- nu var det iof när de hade nyöppnat i borås. Men hon lärde sig den snabbt och är väldigt nöjd. Mina päron fick min air 1 när deras dator kraschade. De är också väldigt nöjda och tycker allmänt att den är väldigt prisvärd