Till Spelvärden.Kan ni inte Nogon Gong göra en Spel för de äldere.

Permalänk
Medlem

Till Spelvärden.Kan ni inte Nogon Gong göra en Spel för de äldere.

Hej.
Jag är 65 År och spela gärna.Men De Spele som finns är lite Barnsligt .
Jag vill en Spel med allem inne Action,Spänning,Äventur osv.En riktigt Höjdare av Spel
och sen ska Spelet vara halt också av 18 År.
Är väll en bra Idee eller hur.Spelvärden,där har ni en Uppgift!!!!!!
Mvh........Klaus (Gamlingen som vill inte sitta stille)

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem

Nu är tyvärr ditt språk lite begränsande för att förstå vad du menar. Försök förklara igen.

Finns spel för alla åldrar, det är bara så att du inte letat riktigt ordentligt efter dina egna krav.
Alla har olika smak och tycke oavsett ålder, går inte göra ett spel som "alla" äldre tycker om då åldern är rätt irrelevant.

Finns mängder med spel med både action, spänning och äventyr som du sätter som kriterier.
Du får först bestämma vilken kategori/genrer som intresserar dig mest, sedan hur vill du spela? Vilket perspektiv? Skall det vara realtid? Speltempo? etc och utgå från det.

Hur vill du spela, tangentbord med eller utan mus, handkontroll etc?

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Jag komma från Tyskland och har lite svårt med Stavningen.
Du,jag tittade en Filmserie-jag köpte Filmen faktiskt.
Filmen heter "Breaking Bad" den där Fimen är mycket Bra och i den Stil nogoting ska det vara.
Lite förstå man väll vad jag mena,eller hur.......Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem

"Breaking Bad" i GTA 5 Spelmodus,den tycke jag är ganska so bra.Har Spelet själf köpt till min Dotter.
Häftigt!!!Mvh......Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Hjälpsam

FallOut 4 Svårt att kalla den barnslig, action, äventyr och utmaning.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fluf:

FallOut 4 Svårt att kalla den barnslig, action, äventyr och utmaning.

Tror inte att fallout är ett alternativ, citerar herr Klaus inlägg från en tråd om just fallout 4;

Skrivet av klaus:

Hej
Jag persölig tycke om Action Spel,men detta här Spel kan De släppa av 10 År .
Jag är Besviken från bara att titta.......Klaus