Permalänk
Medlem

Vitt tangentbord?

Hej!

Jag är på jakt efter ett vitt tangentbord, men det verkar vara snudd på omöjligt att hitta. Sökning i tidigare trådar gav ingenting.

1. Jag ska ha det för gaming, men jag är inte proffs så det behöver inte vara top notch.
2. Det måste ha svensk uppsättning.
4. Det måste vara helvitt, dvs inte bara vit bakgrund/vita tangenter.
3. Jag är helt medveten om att vitt blir skitigt.

Är det någon som känner till nåt?

Tack!

Permalänk

http://www.inet.se/kundvagn/visa/8752977/vitttangetbord

Något av dessa?

Permalänk
Medlem

Om du inte är allt för petig och tillräcklig händig kanske du kan lacka om ditt nuvarande?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firo:

Hej!

Jag är på jakt efter ett vitt tangentbord, men det verkar vara snudd på omöjligt att hitta. Sökning i tidigare trådar gav ingenting.

1. Jag ska ha det för gaming, men jag är inte proffs så det behöver inte vara top notch.
2. Det måste ha svensk uppsättning.
4. Det måste vara helvitt, dvs inte bara vit bakgrund/vita tangenter.
3. Jag är helt medveten om att vitt blir skitigt.

Är det någon som känner till nåt?

Tack!

Jag har vitt t-bord från Ducky, ett ANSI Ducky RGB YOTG, Cherry MX Black, finns även i ISO/Nordic layout men bara med Bruna å Röda brytare hos Inet (vet ej varför dom inte har med Svarta brytare).

T-borden är gjort i begränsad upplaga å numrerat på undersidan, dock har jag inte lyckats se/hitta numret på mitt bord ännu. Så jag vet inte hur många som har tillverkats.

LEDen är alltså RGB.

Med RGB LEDen på.

Edit: Ska gå att köra med en färg på LEDen enligt manualen, har inte testat själv.

Tillägg i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Tack för tips!

Permalänk

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=s244529837
Det fanns inte så jättemånga när jag kollade men du har ju en del att kolla på.

Permalänk
Medlem

Söker också efter ett vitt tangentbord för PC med bluetooth. Hittar verkligen inget.

Visa signatur

Stationär: Obsidian 550D WaterCooled - Dual Radiator Mod
Intel Core i5 2500k @ 4,5GHz [EK Supreme HF] | ASUS P8P67 | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz CL 8 | Crossfire Gigabyte Radeon HD6950 2GB @ 1536 shaders [EKWB FC6970] | Caviar WD Black 640GB | Caviar WD Green 1TB | Corsair HX 850W | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Har du inget emot klickljud finns det ett vitt Pok3r ISO Nordic med gröna Cherry-brytare på amazon.co.uk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nigilius:

Har du inget emot klickljud finns det ett vitt Pok3r ISO Nordic med gröna Cherry-brytare på amazon.co.uk

Tack för tipset. Är dock mer för modernare look, lutar åt ett Logitech K480 i vitt: https://www.netonnet.se/art/dator/surfplatta/tangentbord/logi...

Inte toppbetyg, men i alla fall snyggt, modernt och smidigt.

Visa signatur

Stationär: Obsidian 550D WaterCooled - Dual Radiator Mod
Intel Core i5 2500k @ 4,5GHz [EK Supreme HF] | ASUS P8P67 | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz CL 8 | Crossfire Gigabyte Radeon HD6950 2GB @ 1536 shaders [EKWB FC6970] | Caviar WD Black 640GB | Caviar WD Green 1TB | Corsair HX 850W | Windows 7 Pro 64-bit