Scavenging station?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Aug 2011

Scavenging station?

Jag har läst det ingame någonstans, men jag kommer inte på vart, jag har inte spelat så länge höll på och fixa i sanctuary länge. Men när får man tag på en scavenging station?

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: Gigabyte GA-970A-UD3 - CPU: AMD FX-8350 - RAM: Corsair XMS3 1333MHz 4GB x4 - GFX: Gigabyte Radeon R9 290X - Systemdisk: ADATA SP900 SSD]:.
Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Community Manager
Forumledare
Registrerad
Jun 2005

Du kan bygga en själv i Sanctuary, finns i någon av undermenyerna. Crafting kanske? Minns inte riktigt.

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrort
Registrerad
Dec 2012

Scavenging station ligger under samma meny som man hittar byggnader för mat och vatten, men har en egen flik som heter "miscellaneous". Tror det var så, spenderade några timmar i spelet igår och hoppade mellan olika alternativ så kan ha blandat ihop det.

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Aug 2011

Ah okey, tack, kollade under crafting hela tiden. Ska kolla när jag är hemma från jobbet Tack för svaren!

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: Gigabyte GA-970A-UD3 - CPU: AMD FX-8350 - RAM: Corsair XMS3 1333MHz 4GB x4 - GFX: Gigabyte Radeon R9 290X - Systemdisk: ADATA SP900 SSD]:.
Citera för svar!