Scavenging station?

Permalänk
Medlem

Scavenging station?

Jag har läst det ingame någonstans, men jag kommer inte på vart, jag har inte spelat så länge höll på och fixa i sanctuary länge. Men när får man tag på en scavenging station?

Visa signatur

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: TUF Z370-PLUS GAMING - CPU: Intel i5-8600K - RAM: Corsair Vengeance 2133mhz 8GB x2 - GFX: Nvidia GeForce GTX 1080]:.
Citera för svar!

Permalänk
Moderator
Moderator

Du kan bygga en själv i Sanctuary, finns i någon av undermenyerna. Crafting kanske? Minns inte riktigt.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Scavenging station ligger under samma meny som man hittar byggnader för mat och vatten, men har en egen flik som heter "miscellaneous". Tror det var så, spenderade några timmar i spelet igår och hoppade mellan olika alternativ så kan ha blandat ihop det.

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem

Ah okey, tack, kollade under crafting hela tiden. Ska kolla när jag är hemma från jobbet Tack för svaren!

Visa signatur

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: TUF Z370-PLUS GAMING - CPU: Intel i5-8600K - RAM: Corsair Vengeance 2133mhz 8GB x2 - GFX: Nvidia GeForce GTX 1080]:.
Citera för svar!