Permalänk
Medlem

S36 Kelvin

Tja undrar om någon har erfarenhet av denna och undrar låter den mycket? Hört att det ska vara ett större problem.

Mvh rRoxen

Visa signatur

=)

Permalänk

Köpte min igår, pumpen låter väldigt lite jämfört med andra jag provat men fläktarna är en mardröm om man är känslig för ljudnivå på sin dator. Men om man byter fläktar så ska det inte vara några större problem tror jag.

Visa signatur

CHASSI: Fractal Design R5 : CPU: 7820x: GPU: Asus 2060: SSD: samsung evo 850/960 : RAM: Corsair Vengeance 4x8gb 3200mhz: PSU: corsair RM750W: MODERKORT: Asus x299 Prime-A : CPU KYLARE: Fractal Design Kelvin s36

Permalänk
Medlem

Har också funderat på att använda den fast jag ska nog också vattenkyla grafikkortet med den och byta ut slangarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpaintballer:

Köpte min igår, pumpen låter väldigt lite jämfört med andra jag provat men fläktarna är en mardröm om man är känslig för ljudnivå på sin dator. Men om man byter fläktar så ska det inte vara några större problem tror jag.

Låter najs dock, för beställde min i helgen så får la den i veckan. Köpte med ett par fläktar också för brukar vara så med stock fläktar.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av UtterN:

Har också funderat på att använda den fast jag ska nog också vattenkyla grafikkortet med den och byta ut slangarna.

Aah funderar med på att göra det med får bli längre fram isf.

Visa signatur

=)