Min PS3 kontroll som är kopplad till min dator har börjat registrera ett klick som flera klick. Hjälp!

Permalänk

Min PS3 kontroll som är kopplad till min dator har börjat registrera ett klick som flera klick. Hjälp!

Min PS3 kontroll som är kopplad till min dator har börjat registrera ett klick som flera klick. Det var inte så innan utan har kommit med tiden utan att jag gjort något med drivers. Det är inte kontrollen det är fel på då jag har testat 3 olika med samma resultat. Jag installerade drivrutinerna med hjälp av DS3 tool och använder Better DS3 när jag spelar.

Någon som har någon idé eller lösning?

Permalänk
Medlem

DS3 tool är ett skitprogram. Försök få bort det så gott det går och använd dig av SCP DS3 drivers (googla)

Permalänk
Medlem

Ska det verkligen behövas extra drivrutiner? När jag kopplade in min så kände den igen handkontrollen automatiskt. Jag har win 8.1 vet inte vad du använder

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk

@Abbs:

Tack så hemskt mycket!