Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2001

Backplate 980ti/TitanX

Är nyfiken på varför ni inte har EK backplates(flera färger) till ovanstående grafikkort när ni säljer EK vattenblock till dom?
Det 980ti jag har en schysst backplate men skruvarna som medföljer grafikkortet fungerar inte så bra eftersom de är för korta
Visat går det att handla backplates direkt från EK men då är det säkert så att man beställer vattenblocket därifrån också
Men vill gärna hålla mig till Inet så mycket det går

Tack för mig

Gaming: 6700K@4.6GHz - 16GB 2400MHz - EVGA Z170 Classified K - Asus Strix 1080 ti OC - 256GB NVME - 1TB Samsung 850 EVO - 4TB WD Red - Phanteks EVOLV TG - NZXT X62 - Seasonic Prime Titanium 750W

NAS: Ryzen 1600, Noctua DH-15, 16GB 2400MHz, Asus B350-Plus, Phanteks P400S, 4x4Tb, FreeNAS11

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Pathway:

Är nyfiken på varför ni inte har EK backplates(flera färger) till ovanstående grafikkort när ni säljer EK vattenblock till dom?
Det 980ti jag har en schysst backplate men skruvarna som medföljer grafikkortet fungerar inte så bra eftersom de är för korta
Visat går det att handla backplates direkt från EK men då är det säkert så att man beställer vattenblocket därifrån också
Men vill gärna hålla mig till Inet så mycket det går

Tack för mig

Dra ett PM med exakt vilken modell du är ute efter så kan vi lägga upp den som beställningsvara!

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter