Erfarenheter av Fello ny operatör inom Telias nät

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Sep 2007

Erfarenheter av Fello ny operatör inom Telias nät

Vill höra från användare hur ni uppfattar att det funkar och hur deras kuntjänst är om det skulle hända nått avvikande.

Website
www.fello.se

Chassi: Dan Cases A4 SFX(S) , Moderkort: Asrock Fatal1ty Z270 Gaming-ITX/ac, Processor:Intel i7 7700, Cpu kylare: Cooltek LP53Minnen 16 Gb ddr4 3000 mhz,Startdisk:SSD Samsung 850 Pro 1 TB , Grafikkort:Asus Strix 1080 PSU: Corsair SF600 Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Razer Diamondback Chroma & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Sep 2007

Riktigt dött i denna tråd har i allafall beställt detta nu för att testa med start den 4 Januari när mitt Halebop abonnemangs uppsägningstid är över.

Ingen uppsägningstid, ingen startavgift, Fria samtal, sms och mms. Datamängden som avgör priset är tyvärr ej student men för dom är priserna extra förmånliga.

Går i Telias nät som är ett krav för mig i Jämtland.

Chassi: Dan Cases A4 SFX(S) , Moderkort: Asrock Fatal1ty Z270 Gaming-ITX/ac, Processor:Intel i7 7700, Cpu kylare: Cooltek LP53Minnen 16 Gb ddr4 3000 mhz,Startdisk:SSD Samsung 850 Pro 1 TB , Grafikkort:Asus Strix 1080 PSU: Corsair SF600 Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Razer Diamondback Chroma & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2005

Hmm vet inte om det känns så säkert att vara kund hos en leverantör som drivs av två privatpersoner jämfört med de lite större aktörerna.

[Workstation] [i7 3770K | Sabertooth Z77 | EVGA GTX 1080 SC WC | AX1200 | 16GB DDR3 | 1TB 850 Evo]
[Server/NAS] [ESXi] [Xeon E3-1275 V3 | Silverstone DS380 | 16GB DDR3 ECC | 8 x WD RED 3TB | LSI MEGARAID 9271-8I]
[Bärbar] [Macbook Pro Retina 15 2017 | 1TB SSD | 16GB Ram]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Sep 2007
Skrivet av wRRM:

Hmm vet inte om det känns så säkert att vara kund hos en leverantör som drivs av två privatpersoner jämfört med de lite större aktörerna.

Alla är ny på marknaden nån gång och skulle alla tänka så här skulle aldrig nya företag kunna etablera sig.

Jag tänker iallafall ge dom en chans och sedan göra en bedömning hur bra eller dåliga dom är.

När jag handlar hifi så tycker jag att dom mindre företagarna oftast är mer mån om sina kunder och tar tid för en medans dom stora aktörerna knappt bryr sig om kunden utan där är det enbart sälj.

Som Jämtljud i Östersund är en äldre karl som driver detta med ett brinnande intresse för hifi, åker ut till kund utan sälj krav och demar hifi och dricker kaffe tillsammans och fikar, diskutterar ljud allmänt och har det trevligt.

Ljudet är det som står i fokus och erbjuder även reperationer.

Medans Hifibutiken som är den stora aktören ej tar tid för en och säger gå in i demo rummet hitta grejerna själv och testa efter man testat så tar dom in en på kontoret och tror att dom har en försäljning till kunden utan att dom ens tagit tid för en eller ens lyssnat vad kunden igentligen var ute efter.

Vilken tycker ni ger bäst service till kund och bryr sig om sina kunder