Rainbow six Siege, söker spelare.

Permalänk
Medlem

Gick ifrån guld 4 till silver 3 igår 😂...

Guld ikväll!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Eftersom Uplay inte har ljud-notiser när man skickar inbjudningar och dylikt skulle vi kanske styra upp en discord för sweclockers rainbow six siege? Eller kanske finns något sådant?

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

@Lunkan90: Jag la till dig precis

@agxii: Tillagd

Om någon är sugen så lägg till isbjoernBBQ

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

Eftersom Uplay inte har ljud-notiser när man skickar inbjudningar och dylikt skulle vi kanske styra upp en discord för sweclockers rainbow six siege? Eller kanske finns något sådant?

vi är några stycken på discordkanalen SiegeSweclockers men den är inte seriös på något sätt:
https://discord.gg/5BpxH8

rättstavning
Permalänk
Medlem

Spelade med några öldrickanda gossar från Dalarna i lördags..

https://www.youtube.com/watch?v=iQUCYbA_Ryo&feature=youtu.be

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk

Söker fler spelkompisar att lira rankade matcher med. Lägg till cookiocapra på uplay.

Spelat sedan i höstas, solo eller med en vän och vi är övre guld/nedre platinum. Rankmässigt spelar mindre roll men vi har framför allt tröttnat på att randoms inte kommunicerar.

Har du en mikrofon så lägg till mig så hörs på vi TS eller Discord.

Permalänk
Medlem

Har spelat R6 rätt mycket historiskt, men haft ett litet uppehåll på ett par månader. Tänkte börja om och de jag brukade spela med har nu slutat..

Kvalade in denna säsong och ligger väl i mitten på guld, brukade vara platinum när jag spelade som mest.

Bryr mig inte speciellt mycket om din rank, mer bara att du har en mikrofon och är beredd att snacka.

Finns på uplay med namnet Paint-dry

Permalänk
Medlem

Då väcker jag denna igen. Spelar gärna rankat med folk som har lite koll samt riktigt sugen på Outbreak den kommande månaden =]

Just nu Guld IV, lär ju droppa till silver om det fortsätter med den här festen. Folk som reinforcar in hela objective Har vart Guld/Plat tidigare säsonger.

Adda# Newae

Permalänk
Permalänk
Medlem

Lirar lite då och då, är 37.

Byter nick för ofta men tror det är uplay easter-lavett.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Outbreak igång grappar. Köp en daily booster så kör vi och drar ihop lite Renown =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av ah! Bubble gum:

Söker fler spelkompisar att lira rankade matcher med. Lägg till cookiocapra på uplay.

Spelat sedan i höstas, solo eller med en vän och vi är övre guld/nedre platinum. Rankmässigt spelar mindre roll men vi har framför allt tröttnat på att randoms inte kommunicerar.

Har du en mikrofon så lägg till mig så hörs på vi TS eller Discord.

Söker du och din vän fortfarande en premade? Vi är 3 just nu, söker 2.
Vi 3 sammarbetar bra, för mer info PM och jag la till dig på Uplay precis.

Permalänk
Medlem

Tjena,

Vi är tre stycken som nyligen börjat lira och är mellan lvl 30-50 då vi inte kan lira samtidigt varje gång. Söker nu fler att lira med

Heter MC_BACKSTABBER på Uplay

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta är tillåtet men jag driver en discord för svenska R6 PC spelare.
150+ spelare finns på discorden. Totalt 254 användare i skrivande stund.

Länk: https://discord.gg/f7gdvv8

Visa signatur

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: TUF Z370-PLUS GAMING - CPU: Intel i5-8600K - RAM: Corsair Vengeance 2133mhz 8GB x2 - GFX: Nvidia GeForce GTX 1080]:.
Citera för svar!