Kategorier i Steam - följer inte med kontot?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Kategorier i Steam - följer inte med kontot?

Jag tog äntligen tid på mig att ordna upp de flesta av mina spel i Steam i snygga kategorier. Det gjorde jag på min stationära dator och när jag sedan skulle köra något spel på laptoppen så inser jag att kategorierna inte finns där... Inte kan det vara så dåligt att kategorier sparas lokalt på något sätt när allting annat med Steam är knutet till kontot?

/hulle.

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Nevermind! Det löste sig genom att stänga ner och starta om Steam på laptoppen... 😰

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2004

Dessa synka vid uppstart av Steam, har du gjort förändringar så bör du starta om Steam på datorn du gjort förändringarna, sedan Starta om steam på datorerna du vill ha förändringarna på.

Speldator: i7-8700k, 16GB DDR4, GTX1070
Server 1: SB 2500k, MZI -P67GD55, 32GB DDR3, Corsair MX 240GB SSD
Surface Pro 2017, Konsoler: Typ alla, Oculus Rift