Halflife 2 --> Officiell Tråd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Jag fattar inte vad mintt steam håller på med...
I "monitor" så uppdateras "HL2 movies", men jag kan ändå inte se filmen som skulle kommit fram...

Den uppdaterar för mig med.. Men filmen kanske inte kommer fram förens den e klar med uppdateringen?

Permalänk

JoltEman på forumet säger att jag liknar Gordon "The man" Freeman.

Jag tycker inte, men jag gjorde ett försök

http://w1.302.telia.com/~u30208335/dump/gordon.gif

Nå, vad tycker ni (mer än att det är röntigt att leka datorspels hjälte )?

OBS! Tagen med en digitalkamera för 99kr (Rusta) så det är skitkvalle på bilderna.

Permalänk
Medlem

Gordon har channels (snudd på det iaf!!) och skägg som en annan då

Annars var du väll ganska lik, jag menar glasögonen, kanske, fan, annars...

Får man komma över till dig och bli din bästa kompis MajX?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Lite lik var du nog!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Fy fan vad traptown filmen var cool, klart den coolaste hitentills, GROV!

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Gordon har inte channels, han har bara lite högt hårfäste.

Visa signatur

[size="1"]Michael Bolton: We're not going to some white collar resort prison. No, no, no! We're going to federal POUND ME IN THE ASS prison![/size]

Permalänk
Medlem

Traptown var ju hur bra som helst. Nu ser man ju i.a.f att vapnena visst har en skugga.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Den finns inte oh ladda ner någon stanns möjligen?

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut
Den finns inte oh ladda ner någon stanns möjligen?

Lättaste e o ladda hem den med steam. (www.steampowered.com)

Permalänk

ooo....så nästa film har kommit ut nu, häärligt. Då får man väl skaffa steam igen grrr, det har ju inte kommit ut på fileplanet än ser jag. Fan om det flippar som innan nu igen bara.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Ingen som har en länk att ladda ner det ifrån istället? 70 minuter liksom! Orka vänta. Fan vad jag hatar steam.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Oooo vilken hjälp man fick. Never mind, kolla http://www.worthplaying.com/article.php?sid=11900&mode=thread... för att ladda ner.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Traptown var ju hur bra som helst. Nu ser man ju i.a.f att vapnena visst har en skugga.

Alltså, dom hade det i E3 videon med, det var bara dom tidiga screensen som dom inte hade det.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Alltså, fan vad skönt det ser ut när han skjuter med pistolen, och vilket ljud sedan, precis klockrent, fy faan säger jag bara. Måste ha det nu! Fan nu börjar absten komma krypandes igen

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

felet med filmerna är att det är så bra kvalle så man tror att man spelar spelet fast ändå inte, det är lite jobbigt

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Alltså, fan vad skönt det ser ut när han skjuter med pistolen, och vilket ljud sedan, precis klockrent, fy faan säger jag bara. Måste ha det nu! Fan nu börjar absten komma krypandes igen

Hör med vår SWEC. vapenexpert, ArtMan, om pistolen är klockren samt ljuden...

Permalänk
Medlem

Spelar ingen roll om dom är verkliga eller inte, det låter så skönt när han skjuter, det är sällan spel har sköna skjutljud nuförtiden. Kanske även är OICWn skön i detta spelet, det skulle vara det första då...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Majestic XII: Varför är Half-Life2.net nere?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

De behöver en ny webhost står det i deras mirc kanal :/

Permalänk
Medlem

Aha... Hoppas det fixar sig.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Aha... Hoppas det fixar sig.

Ja det hoppas jag med! Vi håller ju på med en systersida till halflife2.net (#halflife2.dev @ qnet) Så om inte det löser sig så måste vi ha en ny URL (host har vi redan om det skulle vara så:))

Munro (han som driver sidan) har lite för höga krav. De behöver mängder med utrymme, 1200+gig bandbred/månaden, bra support, snabbt, och inte minst gratis.

De sista har jag lite problem med... Om man har en sån poppis sida och inte vill läga ner några pengar på det. Iofs så blir det ganska dyrt med en sån host, men ändå. Tänkte skicka iväg ett mail till valve och fråga om de kan hjälpa oss. De säger på deras hemsida (eller i ett mail...kommer inte ihåg) att de inte kommer uppdatera sin sida utan mer lämna info till fansidor så att de uppdaterar. halflife2.net är världens största fansite, vi har blivit länkade på flera sidor/tidningar och till och med Gabe "himself" skriver på forumet....då tycker man att de ska bry sig lite i alla fall.

Om någon känner till någon rejäl host som är intresserad av att hosta sidan (sponsor då...han vill inte betala) så skriva gärna här.

Hoppas re4lity (nuvarande host) fixar sina problem snart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Ja det hoppas jag med! Vi håller ju på med en systersida till halflife2.net (#halflife2.dev @ qnet) Så om inte det löser sig så måste vi ha en ny URL (host har vi redan om det skulle vara så:))

Munro (han som driver sidan) har lite för höga krav. De behöver mängder med utrymme, 1200+meg bandbred/månaden, bra support, snabbt, och inte minst gratis.

De sista har jag lite problem med... Om man har en sån poppis sida och inte vill läga ner några pengar på det. Iofs så blir det ganska dyrt med en sån host, men ändå. Tänkte skicka iväg ett mail till valve och fråga om de kan hjälpa oss. De säger på deras hemsida (eller i ett mail...kommer inte ihåg) att de inte kommer uppdatera sin sida utan mer lämna info till fansidor så att de uppdaterar. halflife2.net är världens största fansite, vi har blivit länkade på flera sidor/tidningar och till och med Gabe "himself" skriver på forumet....då tycker man att de ska bry sig lite i alla fall.

Om någon känner till någon rejäl host som är intresserad av att hosta sidan (sponsor då...han vill inte betala) så skriva gärna här.

Hoppas re4lity (nuvarande host) fixar sina problem snart.

Jag skulle kunna hosta med Chello

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk

Skrev fel

Det ska vara 1200 gig bandbred

Permalänk
Medlem

Den nya bink-filmen Traptown är riktigt tuff. vad tycker ni? Sköna skjut ljud från vapnena.

Permalänk
Medlem
Citat:

Citat:

Spelar ingen roll om dom är verkliga eller inte, det låter så skönt när han skjuter, det är sällan spel har sköna skjutljud nuförtiden. Kanske även är OICWn skön i detta spelet, det skulle vara det första då...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

mmm, ljuden är av toppklass, men jag gillar inte laddningsanimationerna på vapnena.. det går alldeles för snabbt. typ "klick klick" och så var det klat..

Permalänk
Medlem

traptown var vacker.. mycket vacker.. vill lemlästa utomjordingar nu

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

Tuffaste filmen hittills. Den enda av alla dom här filmerna som är värd att ha kvar på datan. Som alla andra så diggade jag stort ljudet från pistolen. Det var detaljerna i det ljudet som gjorde det skönt, vilket är ovanligt. Även skjönt med lite bas i skjutandet vilket konstigt nog också är ovanligt än idag!
Det jag fastnade på direkt var lugnt containern Varför? Ingen aning. Men den ser bara så underbar ut Skön reflektion och snyggt gjord. Resten av banan var inte så speciell, förutom snygga texturer på väggarna inomhus.

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

En sak jag har noterat är att han skjuter varken på plankan eller vajern den hänger i, alltså den första fällan som Father Gregorian (?) har satt ut.

Är det scriptat eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
En sak jag har noterat är att han skjuter varken på plankan eller vajern den hänger i, alltså den första fällan som Father Gregorian (?) har satt ut.

Är det scriptat eller?

Det verkar scriptat det med stålbiten, men inte fiende-ai:n. Nått borde vara scriptat..