Permalänk
Medlem

Reservdelar till Razer Deathadder

Jag har en Deathadder där scrollhjulet är trasigt. Försökte limma men det gick inte. Vet någon vart man kan få tag på reservdelar?

Permalänk
Medlem

Du kanske kan köpa en begagnad Deathadder?

(horribel mus i mitt tycke)

Permalänk
Medlem

@dubisoft: Neeej den är så skön! Har kört med samma i flera år kan inte tänka mig något annat. Körde med nån Steelseries mus på IO i Stockholm som iochförsig var ganska skön. Vad kör du med?

Permalänk
Medlem

Det är ju ingen dyr mus och tror du inte sparar många kronor på att laga jämfört med att köpa en helt ny. Min kostade 450kr och är 5 år gammal nu, ingen dålig investering...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frolex:

@dubisoft: Neeej den är så skön! Har kört med samma i flera år kan inte tänka mig något annat. Körde med nån Steelseries mus på IO i Stockholm som iochförsig var ganska skön. Vad kör du med?

Tänkte på om du skulle köpa en begagnad deathadder och plocka delar ifrån. Alternativt om du gillar den så kanske du kan använda den istället. Jag tror faktiskt jag har en gammal liggandes i bokhyllan som extramus.

Jag gick faktiskt själv en gång i tiden som en sektledare och förespråkade den där jäkla musen och tyckte den var så bra. Sen fick jag prova en G400 (Logitech) som jag tyckte var så himla skön. Så då köpte jag en G400s och var helt såld.
Sen när den gick sönder så köpte jag en Roccat Kone Pure som är näst intill likadan i utformning och användning. Och det är så mycket bättre.. Brukar känna på min gamla deathadder och jag bara ryser. Fyfan vilken skillnad.

My point is - Du borde verkligen öppna upp ögonen och prova något annat. Det kan till och med vara bättre än det du har idag.

Permalänk
Medlem

@dubisoft: Ja det förstog jag, "Neej" svaret var inte till att reparera med delar från beg. mus utan att du tyckte illa om själva musen;) Hade faktiskt en liknande till G400 för länge sen, fast med nått silver mönster på insidan.

Permalänk
Medlem

@Frolex: Ja oki

Mitt enda tips då är väl att åka till en affär och testa dig fram. I guess