Visa era "badass" karaktärer.

Permalänk
Medlem

Visa era "badass" karaktärer.

Finns en tråd där man kan visa upp sin karaktär före och efter skapandet av gubben.
Men jag är intresserad av att se hur andra på forumet ser ut efter snart en månad in i spelet och med sin "goto" utrustning!

Här kommer i alla fall min karaktär, level 56 på bilden. Satt och modifierade texturerna idag på BoS armorn, den gula flyghjälmen och Gauss geväret.:

Edit:
Trixade lite med en röd variant, vet inte om jag gillar den dock:

Permalänk
Medlem

Blir nästan sugen på att skaffa fallout 4 nu då det är lockande med crafting

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav.Henrik:

Blir nästan sugen på att skaffa fallout 4 nu då det är lockande med crafting

Om du gillar Fallout 3 och New Vegas borde du absolut köpa 4an. Men om du vill ha ett spel med ett djupt craftingläge så kanske inte Fallout 4 är för dig. Crafting systemet är inte det djupaste. Men med det sagt, man kan fortfarande modifiera vapen och armor på ett sätt så det passar sin egen spelstil.

Just nu finns det inte så många craftingmoddar då det saknas vettiga modverktyg för spelet. Men när de väl kommer så kommer nog craftningen i spelet att bli djupare.

Jag har själv gjort några små "moddar" på prylarna jag använder ovan, nämligen gjort om texturerna så att armorn under de yttre skyddet är renare och mindre blekt. Bytt färg på skölden på Gauss geväret och bytt färg på hjälmen ifrån gul till en färg som ligger närmre den på min armor.

Permalänk
Medlem

Den som börjar spela Fallout 4 för första gången om ett år ca kommer ha en ofantliga massa kul att göra i spelet som vi som spelar nu bara kan drömma om

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.