Permalänk

ingen system tray icon!!?

Hejsan!

Hade ett uppehåll ett tag på grund av arbete på datorn som annars används för folding. Nu när jag återinstallera kommer det inte upp någon icon nere i system tray så jag kan inte få igång avancerad utan har bara web - tjohejet. Har ominstallerat programmet ett par gånger men inget tycks hjälpa. Förslag, tankar och idéer?

Mvh
Mikael

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bifrostpixel:

Hejsan!

Hade ett uppehåll ett tag på grund av arbete på datorn som annars används för folding. Nu när jag återinstallera kommer det inte upp någon icon nere i system tray så jag kan inte få igång avancerad utan har bara web - tjohejet. Har ominstallerat programmet ett par gånger men inget tycks hjälpa. Förslag, tankar och idéer?

Mvh
Mikael

Har du kollat i din Appdata mappar så inget ligger kvar där?
Har tyvärr inte så många andra förslag, kanske funkar med en äldre version?

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bifrostpixel:

Förslag, tankar och idéer?

Jag förmodar att du är medveten om att windows tycker om att dölja tray-ikoner den tror du inte bryr dig om. Kolla så att ikonen inte faktiskt ligger där, undangömd... Det brukar finnas en pil-knapp där man kan fälla ut alla ikoner vill jag minnas. Det finns också en inställning någonstans i en högerklicksmeny där man kan välja att alltid visa alla ikoner.

Hoppas du får rätsida på saken!
Mvh.

Permalänk

Tack, jo jag är medveten om pil-knappen

Får bli att fortsätta med web-varianten ett tag till, eller försöka hitta en äldre variant

Visa signatur