Tävla och vinn Gigabyte Geforce GTX 980 Ti Xtreme Gaming

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Gigabyte Geforce GTX 980 Ti Xtreme Gaming

I en ny tävling på SweClockers får medlemmarna chansen att vinna ett exemplar av Gigabytes mest påkostade, luftkylda variant av Geforce GTX 980 Ti – Xtreme Gaming.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Dra och bada. Nu får man nästan göra ett försök

Permalänk
Medlem

Tog bara första jag tänkte på. Hur viktig är själva tävlingsmomentet? Är det enbart där för att ni inte får lotta ut kortet?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Fan också, hade kommit på ett bra svar till fråga 3 men när jag tryckte på Skicka bidrag så såg jag att jag valt fel svar på fråga 1 Det finns ingen möjlighet att nollställa det antar jag?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk

Vilket monster! Hade iofs varit bättre med lottning så man slapp skatta för vinsten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av heffaklumpmamma:

Vilket monster! Hade iofs varit bättre med lottning så man slapp skatta för vinsten.

Skickades från m.sweclockers.com

Även lotteri över vist värde måste skattas

Då har man lämnat ett bidrag vet inte om det var det fyndigaste men lite små kul är det, så nu får man hålla tummarna..

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Fan också, hade kommit på ett bra svar till fråga 3 men när jag tryckte på Skicka bidrag så såg jag att jag valt fel svar på fråga 1 Det finns ingen möjlighet att nollställa det antar jag?

Samma här, fast med fråga 2. Sorgligt.

Visa signatur

Protonmail: enkel krypterad mail gratis
BitWarden: krypterad lösenordshantering man kan, men inte måste, köra på egen server

Permalänk

Om man hade pengar.. da da da da da daaaa.. gaaah!

Visa signatur

CPU: i9 14900K GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte Z790 Gaming X RAM: 32 GB DDR 5
PSU: EVGA SuperNova G3 850 CPU-Kylare: Corsair iCUE H150 RGB 360
Chassi: Aerocool APNX Creator C1 Lagring: M.2 1 TB + SSD 4 TB + HDD 4 TB

Permalänk
Medlem

Håller tummarna att det ska gå vägen den här gången. Lycka till allihopa!

Permalänk
Medlem

Riktigt nöjd med mitt svar denna gången
Lycka till allihop!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem

Med kändis så menas också "nu levande person"? Ursäkta den kanske makabra undran...

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

@LPG:

Säg inte så nu blir jag nervös

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

@Yeah_Right

Yeah right..

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Vet inte om planen skulle funka men hade varit coolt om leif gw persson börjat hänga på sweclockers "När Leif GW's dator fallo till föga, så blivo han ledsen i sitt öga. Det går ju inte an för en sådan superman! Med ett 980ti Xtreme Gaming blir inte en stund utan spänning. Men för en sådan man går inte oklockat an. Så då bör Leif GW sedan till Sweclockers forum sig söka, för att sin fps ytterligare öka!!"

Permalänk
Medlem

Så! Hoppas mitt bidrag blev bra hehe

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Ja nu får man se

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sidju:

Samma här, fast med fråga 2. Sorgligt.

Bara att blicka framåt och hoppas på fler grymma tävlingar

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Fick ett riktigt snitsigt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav.Henrik:

Vet inte om planen skulle funka men hade varit coolt om leif gw persson börjat hänga på sweclockers "När Leif GW's dator fallo till föga, så blivo han ledsen i sitt öga. Det går ju inte an för en sådan superman! Med ett 980ti Xtreme Gaming blir inte en stund utan spänning. Men för en sådan man går inte oklockat an. Så då bör Leif GW sedan till Sweclockers forum sig söka, för att sin fps ytterligare öka!!"

Haha, den är ju brilliant!

Permalänk

"Håller tummarna" Grym tävling!

Permalänk
Medlem

Leif GW såklart... skumbananen blir lagom varm i utblåset...

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Tack SweClockers och Gigabyte för den här sjukt trevliga tävlingen.

Permalänk
Medlem

Mitt svar sög, men alla andras svar blir nog desto bättre! Lycka till!

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Riktigt nöjd med mitt svar denna gången :3

Lycka till!

Permalänk
Medlem

Efter att ha förlorat alla tävingar sedan 2007 'r inte mina förhoppningar stora. Men jag kör alla mina komponenter som gigabyte förutom ett Voodoo5 6000 PCI för mina URP shades,

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem

Kan kändisen vara en fiktiv person? Kan hen vara död?

Permalänk
Medlem

Må vitsigast person vinna!

Permalänk
Medlem

Hmm... En känd person som behöver ett luftkylt monsterkort... Vattenulf!

Permalänk
Medlem

Ber till HeatoN.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5
Grafikkort: eVga 970SSC
Nätaggregat: Fractal Design Newton R3 800w
CPU: Intel Core i7 4770k @4.4
Moderkort: Gigabyte Z87X

Permalänk
Medlem

Bah, hade en rolig kändis och en bra motivering.
Men råkade klicka i fel på första frågan, och det går ju såklart inte att ändra :-(.