Någon som uppdaterat till iOS 9.2?

Permalänk

Någon som uppdaterat till iOS 9.2?

Hej! Undrar om någon har uppdaterat till iOS 9.2 från 9.1 och vad ni tycker? Blev den snabbare/mindre hackig etc?

Har en iPhone 6. Har läst att vissa har varit med om att animationerna inte är lika hackiga men vill höra om ni har nå erfarenheter av nya uppdateringen

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Avstängd

@juniorjesper:

Kört det på min 6S+ sedan första betan. Mycket mjukare i många animationer speciellt på + -modellerna. Överlag en mycket bra uppdateringen.

Visa signatur

i7 6700K - Sapphire R9 390X - Corsair 16GB - BenQ 2420Z 1080P 144Hz | iPhone 6S+ | Philips Fidelio X2 med ModMic 4.0

Permalänk
Medlem

Ja, 6an, ingen skillnad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har inte stenkoll när det kommer till Apple överlag, men har de börja mjölkar ut många versioner under kort tid nu?

Nån förbättring på 5S?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Skrivet av bärplockaren:

Jag har inte stenkoll när det kommer till Apple överlag, men har de börja mjölkar ut många versioner under kort tid nu?

Nån förbättring på 5S?

Verkar som Apple inte har nå 'slutcheck' eller vad man säger innan de släpper saker.

Min iPhone 5 med iOS 6 och iOS 7 har aldrig haft stutters, buggar osv som min 6a haft med iOS 9. Dock hade iOS 8.4.1 inga buggar men hackigt/stutters ibland om jag kommer ihåg det rätt.
Men iOS 9 är hackigt på 6s till och med. (Enligt mig och jag har testat ett par stycken iPhone 6s 16Gb) med iOS 9.0.2 och 9.1.

(OBS, ta mig inte fel nu, men hade jag 'uppgraderar' mig från en iPhone 5 med iOS 8 eller 9 så hade nog 6an kännts rapp men det var från iOS 7 jag kom..

Edit: Uppdaterat och vad konstigt multitasking är.. Man kan endast bläddra en app i taget?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Sitter på en 4S och den är faktiskt funktionell, bättre än innan (8.x).

Hur lång tid kan man tänkas vänta innan jailbreak släpps, är helt borta på ios?
Och finns det nåt tangentbord med symboler på första sidan dvs långtryckssymboler?
Provade swiftkey som är en favorit till android men den har bara ett fåtal symboler, inga siffror och vanliga tecken.

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Medlem
Skrivet av [sic]:

Sitter på en 4S och den är faktiskt funktionell, bättre än innan (8.x).

Hur lång tid kan man tänkas vänta innan jailbreak släpps, är helt borta på ios?
Och finns det nåt tangentbord med symboler på första sidan dvs långtryckssymboler?
Provade swiftkey som är en favorit till android men den har bara ett fåtal symboler, inga siffror och vanliga tecken.

Det finns jailbreak för iOS 9 - 9.0.2 http://en.pangu.io/

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felparkerad:

Det finns jailbreak för iOS 9 - 9.0.2 http://en.pangu.io/

Fast jag sitter på 9.2? Så de e no-go antar jag?

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av [sic]:

Fast jag sitter på 9.2? Så de e no-go antar jag?

Precis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon226320:

Alright, mellan tummen o pekfingret - hur lång tid brukar det ta innan release?

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Medlem

Kommer aldrig gå ifrån 8.4 på min 6:a.

Permalänk
Skrivet av hultron:

Kommer aldrig gå ifrån 8.4 på min 6:a.

Blir faktiskt lite avundsjuk..

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile