The Forest fläktproblem

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2015

The Forest fläktproblem

The Forest får mina fläktar att snurra för fullt, någon som vet hur man löser detta utan något extra program?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003
Skrivet av GumPig:

The Forest får mina fläktar att snurra för fullt, någon som vet hur man löser detta utan något extra program?

Har du kolla hur varmt dina kort blir när du spelar?

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2015
Skrivet av BrusE:

Har du kolla hur varmt dina kort blir när du spelar?

Nä, men jag täcker om det finns någon fil man kan ändra så man får sämre grafik eller något som på H1Z1 för jag hittade ingen i mappen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Maj 2003

Inne i spelet kan du ändra grafikinställingarna. Räcker inte det?

Stationär: FD Define Nano S, AMD R5 1600, Biostar X370GTN, G-Skill Ripjaws V 16GB 3600Mhz @ 3200Mhz CL16, Radeon RX 570, Samsung 850 EVO 1TB, Corsair SF450, Arctic Freezer 33
HTPC: In-Win BP671, AMD Athlon 5350, Asus AM1I-A, Geforce GT 710, 4GB 1600Mhz, Corsair Force LS 60GB, One for all UCR7960 (+ Flirc)
NAS: HP Proliant N54L, 2x WD Red 2TB (Raid 1), WD Green 2TB, FreeNAS 11

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av GumPig:

Nä, men jag tycker om det finns någon fil man kan ändra så man får sämre grafik eller något som på H1Z1 för jag hittade ingen i mappen.

Va? Du ändrar grafikinställningarna under "Options" i spelet, även vid start så får du välja preset? Spelet är otroligt krävande på högsta grafik, men kör du på lägsta så ser du bättre(allt onödigt skit försvinner) och får lindrigare temps(förutsatt att du kör med vsync på, så du inte försöker punga ut så mycket du bara kan).

M-ITX: Fractal Design Node 304 Gigabyte H97N i7 4790k Msi GTX980 Gaming Ballistix Sport 16GB @ 1600MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2015

Det är just det jag gör, har allting på very low och vsync på. Har sett att fler har detta problemet på internet.