Fäste för iPhone på laptopskärm?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2015

Fäste för iPhone på laptopskärm?

Söker ett fäste för laptopskärmen, där man kan sätta en iPhone eller kanske t o m en iPad mini.

Något som liknar Mountie men som säljs i Sverige.

Jag vet att det finns – men det är verkligen svårt att hitta i tillbehörsdjungeln när det gäller alla iPhone-prylar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av nnix:

Söker ett fäste för laptopskärmen, där man kan sätta en iPhone eller kanske t o m en iPad mini.

Något som liknar Mountie men som säljs i Sverige.

Jag vet att det finns – men det är verkligen svårt att hitta i tillbehörsdjungeln när det gäller alla iPhone-prylar.

Skulle inte denna kunna funka?
https://fyndiq.se/product/1394290-universal-hallare-till-mobi...

Desktop|Intel I7 6700k|Asus Z170-e|Nvidia GTX 1070|Corsair DDR4 2x8GB|525GB SSD|1,5TB
Mouse|Steelseries Sensei|Keyboard|Qpad MK50|Monitor|Benq XL2420t|Benq G2010WA
Laptop|HP ProBook 4320s I3|128GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 411j 13TB
Tab|Nexus 7 2gen 16GB|Phone|iPhone SE 64GB|HTPC|2x Raspberry Pi 3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2015

Haha, ingen dum idé. Men söker något som är mer kompakt, som jag kan fästa ovanpå min MacBook Air.

Det ska finnas sådana som man kan fästa tätt inpå skärmen. Det är dock möjligt att det är finns universalhållare för alla telefonmärken, för när jag söker på just iPhone och fäste för laptop hittar jag inget.

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Maj 2015

Är du säker på att Mountie inte skickar till Sverige då? I kassan går det att välja internationell frakt, dock måste man betala med paypal så längre än så kom jag inte.

ASUS Z97-A | Intel Core i7-4790K | Noctua NH-U14S | ASUS GeForce GTX 1070 Dual OC
2x8GB Corsair Vengeance Pro | Samsung 850 EVO 500GB | Cooler Master V750S
Fractal Design Meshify C | Cooler Master MK750 MX Silent Red | ASUS Strix Claw | Samsung S24D590L

Frågor eller funderingar? Skicka ett PM eller kontakta oss.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2015

Det fick bli en Mountie, beställde från Amazon.co.uk vilket var något billigare än att beställa från deras hemsida.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

dubbelhäftande tejp