Hej Inet,
Jag bokade lite prylar hos er härom dagen, i dag på morgonen fick jag ett sms där det stod att varorna var på plats. I min lycka över att prylarna hade kommit tar jag mig under min lunch till butiken jag bokat varorna hos.
När jag då kommer dit så slutar det hela med att varorna inte var i hop plockade och låg och väntade på att bli hämtade, istället står jag ca 15 min och väntar på att en snubbe springer omkring och skall plocka ihop varorna. Tyvärr så hittar snubben inte alla varor. Snubben säger då att han tyvärr inte hittar alla varor utan att han kommer fixa detta under dagen, sedan kommer det skickas ett nytt sms där det står att jag kan hämta den sista varan.
Och nu skall det nämnas att jag vid detta tillfället inte är förbannad ännu.
Men när jag ställer frågan till snubben bakom disken om ni kan skicka hem varorna till mig så att jag inte behöver ta mig hit igen svarar han, nä då får du ta å köpa det på webben. Eller så kan du ju stå här tills jag hittar din kabel.
Är inte det lite mycket att begära av era kunder som redan blivit meddelade att alla varor är på plats skall behöva åka till er en andra gång för att ni inte hittar sakerna? Tycket det är en policy som bör ändras.
// Jonathan