Programvara för överföring från mobil -> dator?

Permalänk
Medlem

Har du inte google drive, dropbox eller något sånt som fotona synkas till?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Tills nästa gång, skulle jag rekommendera dig att använda Google Photo. Obegränsat antal bilder upp till 16MP samt videor upp till 1080p, är dom i högre upplösning så fixar Google det automatiskt

Har backup igång på bilder, dock var det inte aktiverat på alla mappar så förlorade en del, tack för tipset dock!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Har du inte google drive, dropbox eller något sånt som fotona synkas till?

Google har det, det heter Google Photo

Skrivet av Evak:

Har backup igång på bilder, dock var det inte aktiverat på alla mappar så förlorade en del, tack för tipset dock!

Se till att den är aktiverad på alla mappar på nästa telefon

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig