Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför skärmen
Registrerad
Okt 2015

Ducky Legend - vart köpa i Sverige?

Hej,
jag är på jakt efter ett Ducky Legend white/silver med blåa brytare och nordisk tangentlayout, men jag lyckas inte hitta någon svensk återförsäljare på nätet som har det i lager (har skummat igenom hela Prisjakt med sökningen ducky legend utan resultat). Är det någon här som vet vart i Sverige jag kan beställa detta tangentbord, eller vart ni som har det beställde det ifrån?

Tacksam för svar

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 2x Seagate Baracuda 2 TB, i raid 0. GPU: 2x Saphire Radeon HD 7950. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: Corsair CXM 600M. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2013

Gör såhär: sök på Prisjakt på andra Ducky tangentbord. Skriv ner de butiker som säljer dessa. Skicka ett mail till dessa butikers support, och fråga om de har möjlighet att ta in tangentbordet åt dig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför skärmen
Registrerad
Okt 2015

@I_KILL_HORSES: Bra ide, ska testa att göra så.

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 2x Seagate Baracuda 2 TB, i raid 0. GPU: 2x Saphire Radeon HD 7950. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: Corsair CXM 600M. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd