Ny Mikrovågsugn - Mellandagsrea

Permalänk
Medlem

Ny Mikrovågsugn - Mellandagsrea

Hej, min förra Mikro gick sönder för någon vecka sedan (Den låter men värmer inget) så antar att det är dags att köpa ny.
Har kollat runt men problemet är att jag kan absolut ingenting om det, det finns liksom inga mått jag kan utgå från.

Är det någon som kan möjligen tipsa om något nu när det förhoppningsvis är rea på dom?

Jag behöver inget extremt, men jag är allt för kvalité (köper inte billigaste om det går sönder dagen efter så att säga).
Det behövs inget grillande och super effekter i mikron,
men självklart är allt bonus och ni kan gärna föreslå och säga varför ni rekommenderar dit och datt:)

Pengar punkten är väl runt 500-1000kr antar jag,
men är som sagt vilsen kring detta så det är nog inte hugget i sten om det finns skäl till förändring där.

Förövrigt hoppas jag alla haft en trevlig Jul:)

Permalänk
Medlem

Gör inte samma misstag som jag gjorde. Köpte nån Kenwood med massa jäkla funktioner som var allt annat än användarvänlig. Lackade och köpte en superenkel Samsung som är skitbra. Bara att vrida på tiden med reglaget sen startar den själv. Så kolla på Samsung

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag söker också efter en ny Mikrovågsugn, vad tror ni om denna Samsung-mikrovagsugn-ms23f301eaw-ee?

@Resorb
Jägarns jag kan bara föreställa mig när du går bananas på micron när du är som argast.
Vad för nån blev de istället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Jag söker också efter en ny Mikrovågsugn, vad tror ni om denna Samsung-mikrovagsugn-ms23f301eaw-ee?

@Resorb
Jägarns jag kan bara föreställa mig när du går bananas på micron när du är som argast.

Köpte denna under Black Friday fast den mörka varianten (MS23F301EAS) och den fungerar helt OK. Inga massa skumma funktioner, utan sätt den effekt du vill ha (kör max för uppvärmning av rester som stått i kylen över natten), skruva upp den till 2 min och så kör den på utan problem. Maten blir varm överallt, kan behöva mixas lite efteråt speciellt om det är en stor klump eller så men jag rekommenderar den iaf! Den gör sitt jobb utan strul

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

@Resorb

Typ något liknande jag har nu
Ja du, den andra va fan dryg. Bara att få igång skiten krävdes en halvtimme pluggande (vilket man inte orkade) så den fick en snyting innan jag gav bort den, haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Kan rekommendera denna mikro precis som @Icte säger så är det en väldigt enkel mikro som gör det den ska, värma mat och det gör den bra. Inte 20 olika knappar och funktioner som gör gud vet vad

Permalänk
Medlem

http://www.evilmadscientist.com/2011/microwave-oven-diagnosti... Detta visar hur stor skillnad det kan vara mellan olika mikrovågsugnar.