Letar el-sladd till Lepai förstärkare (12V 2A/13V 3A)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Letar el-sladd till Lepai förstärkare (12V 2A/13V 3A)

Hej,

Har beställt mig en Lepai LP-808 förstärkare från Kina och behöver då en tillhörande el-sladd till denna. Det som är specificerat för denna är en 12V 2A sladd men en 13V 3A ska också fungera. Var kan jag beställa/köpa något som fungerar för denna? Har letat omkring online men vet inte riktigt vad jag ska söka efter då de uppenbara söktermerna inte har hjälp mig särskilt.

Här är en bild på baksidan av förstärkaren och till höger är då uttaget jag behöver sladd till.

Tack!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Okt 2001

finns miljoner o välja på men denna borde funka..

http://www.kjell.com/se/sortiment/el/stromforsorjning/nataggr...

CPU: Intel i7 6800 @ 4.6 GHz | MK: MSI x99 Pro Carbon | Gpu: Asus GTX 1080 Ti Poseidon @ 2100Mhz | RAM: Corsair Dominator Platinum 3000 MHz 32 GB | Chassi: Phantek Enthoo Primo | Psu: Corsair RMI 1000W | Kylning: Custom vatten med 3 radiatorer och dubbla D5 pumpar samt Waterchiller | Skärm: OLED65B7V
Levande Spirulina och phytoplankton

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015
Skrivet av Defender:

Tack! Nu vet jag vad jag ska söka på.

Skulle den här kunna gå att använda eller är den inte tillräcklig för förstärkaren?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Okt 2001
Skrivet av Dockson:

Skulle den här kunna gå att använda eller är den inte tillräcklig för förstärkaren?

Den e för klen, du ska ha en med iaf 2A.

CPU: Intel i7 6800 @ 4.6 GHz | MK: MSI x99 Pro Carbon | Gpu: Asus GTX 1080 Ti Poseidon @ 2100Mhz | RAM: Corsair Dominator Platinum 3000 MHz 32 GB | Chassi: Phantek Enthoo Primo | Psu: Corsair RMI 1000W | Kylning: Custom vatten med 3 radiatorer och dubbla D5 pumpar samt Waterchiller | Skärm: OLED65B7V
Levande Spirulina och phytoplankton

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Dockson:

Nej, den ger endast ut 600mA. Vad är det som lockar med den?

HemmaBio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
UnRaid 6 Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 8GB RAM, 12TB HDD + 120GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 128GB], Xiaomi Redmi Note 3 Pro, Teclast x98 3G 64GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015
Skrivet av Defender:

Den e för klen, du ska ha en med iaf 2A.

Tack.

Skrivet av Sweex:

Nej, den ger endast ut 600mA. Vad är det som lockar med den?

Priset, mest. Andra ligger runt 250kr. Antar att det är vad man får betala dock.

EDIT: Strunta i mig, hittade en del runt 99kr.