Samsung s6 edge (DBRAND SKINS)

Permalänk
Medlem

Samsung s6 edge (DBRAND SKINS)

hejsan. Har somsagt hatt möjligheten och därefter klippt till.
Fick en samsung s6 edge för ett bra pris då min gamla är lite alltför gammal.

Men jag behöver inte skal.
Jag vill köpa från dbrand skins gärna då dom verkar riktigt snygga.
med min mobil får du front och back för 14 dollar ish och det är 14x8=112. Så runt det blir det.
Saken jag undrar är. Kommer tull och moms läggas på detta. Vill verkligen inte överstiga 200kr.
Ni som har efaranhet och köpt därifrån Hur år det. Hur mycket kostade frakten och alla tillägningar.

Fassan är också inne på att beställa. Han har en iphone 5s.
Hur sätts dessa skal på ?
sätts dom på utanpå,Håller dom måten,är det mycket klyd,kvalite, TAR Dom någon reducreing för fall om du skulle tappa telefonen.
FINNS DET NÅGON rabatt kupong som alla tex har på g2a eller likanande för att få Någon % rea ?

Permalänk
Rekordmedlem

Om de finns inom EU är det lugnt men finns de utanför ska du betala moms (25%, tullen blir försumbar) och importdeklaration måste göras (100-150kr) har du tur så slinker det igenom ändå men egentligen ska du alltid betala så se det som en bonus om du inte behöver betala nått extra.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saizz:

hejsan. Har somsagt hatt möjligheten och därefter klippt till.
Fick en samsung s6 edge för ett bra pris då min gamla är lite alltför gammal.

Men jag behöver inte skal.
Jag vill köpa från dbrand skins gärna då dom verkar riktigt snygga.
med min mobil får du front och back för 14 dollar ish och det är 14x8=112. Så runt det blir det.
Saken jag undrar är. Kommer tull och moms läggas på detta. Vill verkligen inte överstiga 200kr.
Ni som har efaranhet och köpt därifrån Hur år det. Hur mycket kostade frakten och alla tillägningar.

Fassan är också inne på att beställa. Han har en iphone 5s.
Hur sätts dessa skal på ?
sätts dom på utanpå,Håller dom måten,är det mycket klyd,kvalite, TAR Dom någon reducreing för fall om du skulle tappa telefonen.
FINNS DET NÅGON rabatt kupong som alla tex har på g2a eller likanande för att få Någon % rea ?

Jag har dbrand på min S6:a och det fungerar ypperligt. Vill du ha bra fäste så köp matte eller läder. Skinsen skickas med brev så det läggs inte på någon tull eller dylikt(det gjorde det inte för mig i alla fall). Bra kvalitet och det sitter som sten. De skyddar väldigt lite mot tappskador, så tro inte att det kommer hjälpa till mer än repreducering och utseendemässigt.

Visa signatur
Permalänk

Kan påpeka att när jag beställde mitt skin till min iphone för ett är sedan kostade frakten $5 och produkten skickades i ett helt vanligt kuvert från Kanada. Jag betalade inga extra avgifter.

Visa signatur

i7 8700K | 32 GB DDR4-3200 | Aorus Z390 Pro ITX | RTX 3080 FE
Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 Arctic | Loctua

MacBook Pro 14", basmodell