Permalänk
Medlem

Bra mus för Hns Cs go fps spel

Hej söker ny mus som är bra till hns och fps spel har fastnat lite för razer diamondback eller deathadder men just nu har jag en steelseries ikari optical som fuckar om man drar för fort den typ åker tillbaka

Permalänk
Medlem

@SweeNop3: jag har en steelseries rival, 10/10 på den!

Permalänk
Inaktiv

Tänkte själv fråga ungefär samma. Har haft en lite äldre mus och med en ny dator nu ska jag köpa en Mionix Naos 7000. Har haft ögat på den i ett tag nu, den brukar inte gå lägre än 550-600 men kostar nu 299 på Inet!

http://www.inet.se/produkt/6607773/mionix-naos-7000-mrea15-ma...

Den kör jag nog på

Permalänk
Medlem

Steelseries Rival!

Visa signatur

B450 Aorus Elite - AMD Ryzen 5 3600X - GeForce RTX 2060

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhreekTuc:

Tänkte själv fråga ungefär samma. Har haft en lite äldre mus och med en ny dator nu ska jag köpa en Mionix Naos 7000. Har haft ögat på den i ett tag nu, den brukar inte gå lägre än 550-600 men kostar nu 299 på Inet!

http://www.inet.se/produkt/6607773/mionix-naos-7000-mrea15-ma...

Den kör jag nog på

Den ser exakt ut som qpad 5k åå den har jag inge vidare fps 🐭 tycker jag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av doerman:

Steelseries Rival!

Steelseries rival är den riktigt bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@SweeNop3: Jag tycker det, otroligt nöjd med den musen. Spelar CSGO, Diablo 3, WoW

Visa signatur

B450 Aorus Elite - AMD Ryzen 5 3600X - GeForce RTX 2060

Permalänk
Avstängd

@SweeNop3: vad står hns för?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweeNop3:

Steelseries rival är den riktigt bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Om den är bra. Den är RIKTIGT najs enligt mig. Har haft den i 1 och ett halft år. Inga problem alls

Permalänk
Medlem

HnS står för Hide'n'Seek

Permalänk

Vad har du för budget? Gillar du små eller stora möss? Är belysning/RGB-belysning något att ha?

Själv kör kag på en klassisk rival, den är inte så bra som de flesta säger, men den är bra, bara lite överklassad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Om du gillar Steelseries Ikari tycker jag att Qpad 8K kan vara värd att kika på, snarlik form och storlek. Men det bästa av allt är att åka till närmsta butik och klämma, känna och även se om det finns möjlighet att testa i spel på någon demo-dator.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Om du gillar Steelseries Ikari tycker jag att Qpad 8K kan vara värd att kika på, snarlik form och storlek. Men det bästa av allt är att åka till närmsta butik och klämma, känna och även se om det finns möjlighet att testa i spel på någon demo-dator.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har 5k hemma men tyckte ikarin var skönare till hns för den inte är lika hög och tung tror jag. Skulle gärna ha kvar den om det inte fucked när man drar fort musen typ åker tillbaka beror det på lasern eller mus mattan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shangit3:

HnS står för Hide'n'Seek

Ja jag vet.. spelat hns sen 9 år

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Att fråga efter en mus är svårt. Händer kan vara väldigt olika, och möss är ingen objektiv fråga. Du behöver pröva olika möss och hitta en som passar dig.

Permalänk

Rivalen är fantastisk!

Razer=usch

Visa signatur

Intel® Core™ i9-9900K
1x Video Card NVIDIA GeForce RTX 3080
RAM 32 GB
Operating System Microsoft Windows 10 (build 15063), 64-bit
Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweeNop3:

Ja jag vet.. spelat hns sen 9 år

Skickades från m.sweclockers.com

Menade inte dig... det var en kille som frågade innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av I_KILL_HORSES:

Att fråga efter en mus är svårt. Händer kan vara väldigt olika, och möss är ingen objektiv fråga. Du behöver pröva olika möss och hitta en som passar dig.

Jag vet men tanke på att visa sensorer är kassa

Skickades från m.sweclockers.com

Ovårdat språk /screamin-daemon, moderator
Permalänk
Medlem

Jag gillar min Mionix Naos 8200 , men det viktigaste är ändå att den ligger perfekt i handen och det är ju högst individuellt, finns ingen mus som väger upp att den ligger dåligt..

Permalänk
Avstängd

Känns som rival är nya 3.0an på nått sett.. Alla spelar med den och den har en okej sensor..

Visa signatur

13900k - GTX 4090 STRIX - 7600Mhz T-Force DDR5 - ASUS Z790 APEX - ASUS ROG Strix Helios - ASUS ROG THOR 1200 - Asus PG279QM 27" 240hz