söker steam spel med minecraft grafik likt banished

Permalänk
Medlem

söker steam spel med minecraft grafik likt banished

fick ett spel i min queue på steam idag som jag råkade klicka vidare ifrån och jag kunde inte backa (den vägrade visa det) så nu tar jag min tur här istället med faktan jag vet.

1. det är minecraft grafik, inte pixlat. men gubbarna såg ut som steve från minecraft.
2. det är likt banished, den lilla biten av trailern jag såg så stod det 2-3 gubbar och hämtade något från ett farmland.
3. det stod i informationen om spelet att det var en fantasy survival något.
4. spelet hade "very positive" och hade ~4000 röster
5. det var på rea (inte för att de säger så mycket idag)

någon som har någon aning vad jag missade för spel?

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

fick ett spel i min queue på steam idag som jag råkade klicka vidare ifrån och jag kunde inte backa (den vägrade visa det) så nu tar jag min tur här istället med faktan jag vet.

1. det är minecraft grafik, inte pixlat. men gubbarna såg ut som steve från minecraft.
2. det är likt banished, den lilla biten av trailern jag såg så stod det 2-3 gubbar och hämtade något från ett farmland.
3. det stod i informationen om spelet att det var en fantasy survival något.
4. spelet hade "very positive" och hade ~4000 röster
5. det var på rea (inte för att de säger så mycket idag)

någon som har någon aning vad jag missade för spel?

StoneHearth?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

StoneHearth?

Skickades från m.sweclockers.com

hade visst fel på rösterna, men ja det var det. tack så mycket!

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

hade visst fel på rösterna, men ja det var det. tack så mycket!

Gött

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden