Kan ej aktivera fullskärm

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Kan ej aktivera fullskärm

tjenare, jag köpte nyss just cause 3 via steam men när jag startar spelet så startas det i windowed mode. men när jag går in på inställningarna så står det att den är i fullskärm. när jag klickar i fullskärm igen så flimrar skärmen till sen händer det inget. när jag ändrar upplösningen så hamnar pilen fel (svårt att förklara men jag klickar inte där pilen är)

har provat gått via, program filer > steam> steamapps > common men kommer ej längre än såhär

har inte ett gammalt grafikkort eller dator så det är inte problemet.

tack på förhand <3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014
Skrivet av crispyGG96:

tjenare, jag köpte nyss just cause 3 via steam men när jag startar spelet så startas det i windowed mode. men när jag går in på inställningarna så står det att den är i fullskärm. när jag klickar i fullskärm igen så flimrar skärmen till sen händer det inget. när jag ändrar upplösningen så hamnar pilen fel (svårt att förklara men jag klickar inte där pilen är)

har provat gått via, program filer > steam> steamapps > common men kommer ej längre än såhär

har inte ett gammalt grafikkort eller dator så det är inte problemet.

tack på förhand <3

Testa följande: If you want to play in Fullscreen : 1. Right Click on your game, 2. Properties, 3. Set Lunch option, 4. Write /borderless. Done

Skickades från m.sweclockers.com

Processor Intel(R) Core(TM) i7-7700K CPU @ 4.20GHz
2x Video Card NVIDIA GeForce GTX 970
RAM 8.0 GB
Operating System Microsoft Windows 10 (build 15063), 64-bit
Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz