Honor 7 eller någon annan på tre

Permalänk
Avstängd

Honor 7 eller någon annan på tre

Har kollat lite telefoner och har en LGG2 på tre som har halv kass skärm så kan uppgradera 3 månader innan abonnemanget går ut "om 5 dagar" och om jag ska köra så är det tre som gäller men vilken telefon ...surfar mest och tar en del kort och vad gäller spel är nog tyngsta jag spelat summoners war och bad piggys så behöver ingen större prestanda men gillar bra batteri tid och då det är min primära telefon kör jag med fast abonnemang så jag kan messa ringa som jag vill och surf är skit samma då jag kör mesta på wifi och klarar mig med 500mb

gillar inte iphone så dom går bort

Honor 7 ..känns prisvärd lite anorlunda programvara inge NFC men 3gb ram och vettig annars ...249kr månaden så är utan tvivel billigast

z5 compact - 720p skärm lite sämmre batteri tid än z3 compact men ok annars 389kr månaden

xperia z3 plus - verkar bra men blir kanske blir lite väl varm 349kr månaden

Nexus 5x - 369kr månaden känns som dom har lite för klent batteri annars ok telefon

Galaxy s6 - känns ok men vetefan om den är värd 150kr extra i månaden mot honor 7

z5/z5premium/6P/s6edge är trevliga men är dom värd extra pengarna vetefan

här är modellerna att välja på Tre mobil utbud

Honor 7 ligger bra till även z5 compact men känslan jag får är att dom är lite pluttig att skriva på annars känns z5 ganska ok men vetefan så slänger ut frågan här ...vad skulle ni välja med mina kriterier

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w