The molecular level

Permalänk
Medlem

The molecular level

Tja!
Jag har problem med detta questet. Jag kan inte göra det sista steget. Att starta det jag har byggt. Kan det vara för att min energi är röd i workshopen? Tinker tom säger bara "we need a metric ton of power to get this thing to work" jag fattar inte riktigt....

Permalänk
Medlem

Har du röd energi så har du för lite, bara att bygga fler generatorer.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Du behöver massa energi, så smaska på med elgeneratorer.

Sedan ska man bygga den:

Nu får du ursäkta att jag inte har koll på vad grejerna heter, men kolla bilden så ser du hur de ska byggas.

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Medlem

Delarna drar 27 i power och det måste vara anslutna till samma elnät, då ska det funka

Permalänk
Medlem

jag har inte fattat hur och när man ska bygga/använda den, men jag antar att de kommer i questen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av coffe09:

jag har inte fattat hur och när man ska bygga/använda den, men jag antar att de kommer i questen?

Ja, questen berättar för dig när du ska bygga den.
Hur - Alla delarna ligger under "Special" ibland de vanliga bygg-föremålen.

Permalänk
Medlem

Koppla ström mellan de tre delarna OCH kontrollpanelen.

Bas
Bur
Antenn
Kontrollpanel

För övrigt, se till att skynda dig fort som fan tillbaka till virgil, du har 7 ingame-days från att du får ritningarna tills hand blir super mutant på heltid, och du skall inte gå in andra gången i grottan med varken follower eller power armor.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.