Söker Ark Survival server

Permalänk

Söker Ark Survival server

Hej! Jag och 2 andra polare söker en ny Ark server. Vi är alla 18år.

Servern ska ha snabbare taming än vanligt (inte för snabbt dock) och snabbare gathering än vanligt.
Den ska vara relativt ny startad och ha pvp på.

Permalänk
Jubileumsmästare

Har du kikat i den här reddit-tråden?

Finns en del att välja mellan där.

Permalänk
Medlem

Hej har en pvpve med taming 3x resten runt 1,5x

EU-PVPVE-NOGRIEF-TT

http://arkservers.net/server/81.230.157.178:27015

Visa signatur

I7 920 @ 4,2GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 6 GB Coirsair XMS 7-7-7-20-1, Noctua D-14, Gigabyte 9800GT, Coirsair 650W, Egenmoddat Chassi med 290mm frontfläktar, 2 st 120mm top fläktar och 1 90mm fläkt där bak.

Permalänk
Skrivet av Henrik11:

Har du kikat i den här reddit-tråden?

Finns en del att välja mellan där.

Tack så mycket!

Permalänk
Skrivet av hybris6:

Hej har en pvpve med taming 3x resten runt 1,5x

EU-PVPVE-NOGRIEF-TT

http://arkservers.net/server/81.230.157.178:27015

Verkar som en bra server men vi har redan börjat på en annan. Tack i alla fall!

Permalänk

Den som vill kan alltid joina min ICA supermarket server, PVE - 5X taming, X3 resources X2 dino damage för den som är intresserad

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnystedt86:

ICA supermarket server

*host* ... eh ok
Btw så är det överlevnad, så vad är vitsen om man sänker svårigheterna till den graden att man går runt å solar allt med en dino?
Inatt förbrukade jag bara 96 bedövningspilar med armborst på en lv26 Bronto samtidigt som jag fick jaga iväg en Rex 2ggr ... å nära på att han inte ville ta aggro ifrån den så sött sovande bronton.
Det ska vara brutalt när man spelar... nästa helg så är vi "kanske" redo för att bemästra första grottan.

OT: Kör å egen PvPvE med fokus PvE med allt vad det innebär.
Lite irriterande dock att det ska småfrysa vid varje save.
Default är det på 5min, men frustrationen gjorde att jag höjde det till 15min.
Det är dock inte nytt "fel" utan väl känt sen länge om man kollar runt olika forum, även dom officiella servrarna har detta.

Nån som vet om man kan ändra save path? Har ju bara 4Gb av ram dedikerat som virtuell hdd som skulle fungera perfekt som dump.

Grymt snyggt spel!!!

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Ark server =[PVPVE]CrutzWorld5xTame1xXP5xHarvest+Mods

Joina min ark server den heter [PVPVE]CrutzWorld5xTame1xXP5xHarvest+Mods om man joinar kan jag fixa lite saker.
Rolig server med många inne på. den blev wipad 19/1 så det är inte så många hög levlare på serven.Jag kan giva en Doda rex hjälm och lite flak armor och en bra yxa, Pick axe
PÅ steam heter jag CrutzTheKIng
Steam grupp = [ArkServer]CrutzWorld
Ska fixa högre xp till 2x