Permalänk
Medlem

ASUS ROG Vulcan headset

Spelar nästan aldrig på min stackars dator längre, och när jag gör det är det aldrig men hörlurar, så därför ska dom bort

Asus ROG Vulcan med aktiv brusreducering. Gissar på att garantin utgått.
Mer info finns HÄR. Är ganska säker på att förpackning och transport-låda är borta men är det superviktigt så letar jag lite till.

I stort sett oanvända. Lägsta pris på prisjakt ca 900 (den på webhallen för 750:- är fyndvara, varför jag inte räknar med den ) Kom med bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är dom felfria? har lyckats paja kabeln på mina nämligen :/

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epicness:

Är dom felfria? har lyckats paja kabeln på mina nämligen :/

så vitt jag vet ska dom fungera. är det något specifikt fel kan jag kolla så det inte är ngt, annars provkör jag dom imorgon för att vara på den säkra sidan

Permalänk
Medlem

Testat dom? Om dom funkar som dom ska så vill jag gärna ha dom!

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epicness:

Testat dom? Om dom funkar som dom ska så vill jag gärna ha dom!

Har legat däckad i halsfluss senaste dagarna, men jag provar dom såfort jag kommer hem och återkommer

Permalänk
Medlem

vill bara tillägga för att undvika missförstånd att allt fungerar som det ska. Inga glapp i sladdar, micen funkar, ANC lirar som en dröm osv, så fullt fungerande