Permalänk

Vad är en Invite?

Skratta inte grabbar är 50+ men vet inte vad en Invite är

Permalänk
Medlem

En invite = En Inbjudan, Sånt man får till bröllop och sånt.

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

Översätts "inbjudan" och med tanke på forumdelen så antar jag att det syftar på en "exklusiv" inbjudan att köpa någon av OnePlus telefoner, vilka man alltså inte kan köpa utan vidare.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Man kan göra det lätt för sig och ta bort e i invite. En invit helt enkelt.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskebiten:

Skratta inte grabbar är 50+ men vet inte vad en Invite är

Det är engelska för "inbjudan" till något. En grupp, ett gille, en sida osv.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk

Lite otydlig

Ok jag vet vad ordet betyder men kanske kunde formulerat mig bättre, visste inte vad man blev invitad till. Trodde man kunde köpa en sån "hur som helst" köper man den genom One:s egen sida?
Hur vet man att den funkar här, vilken beställer man?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskebiten:

Ok jag vet vad ordet betyder men kanske kunde formulerat mig bättre, visste inte vad man blev invitad till. Trodde man kunde köpa en sån "hur som helst" köper man den genom One:s egen sida?
Hur vet man att den funkar här, vilken beställer man?

Du börjar med att läsa på oneplus hemsida, sedan upptäcker du att det inte behövs inivite's längre
Jag vet inte vilken du ska beställa men den senaste är ju oneplus2, så den hade jag tagit.
Men jag kanske missförstod hela frågan.
BTW, jag är också 50 plus.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk

@f@boy: Härligt man kanske ska beställa en då, är också inne på en oneplus2. vad tycker ni, vilken är den bästa Kina mobilen? Oppo R7 eller Oneplus2 eller Huawei P8?