The Battle of Bunker Hill

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2011

The Battle of Bunker Hill

Tja!
är det nån som vet om man måste ha något item eller specieollt relation med "the synth victims" för man ska kunna prata med dom . Jag kan bara säga hej och då tackar dom en bara. så nånstans lär jag göra fel?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Sep 2013

Så var det för mig också. Men det verkar inte vara något som hindrar storyn för questet är avklarat för en tid sedan.

Skrivet av coffe09:

Tja!
är det nån som vet om man måste ha något item eller specieollt relation med "the synth victims" för man ska kunna prata med dom . Jag kan bara säga hej och då tackar dom en bara. så nånstans lär jag göra fel?

Skickades från m.sweclockers.com

ll Intel Core i5 4670K@4.2GHz ll Sapphire RX Vega 64 ll ASRock Z87M Extreme4 ll
ll 8GB 1600MHz ll SilverPower SP-S850M ll NZXT H440 ll Acer 27" 1440p ll

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av coffe09:

Tja!

Nej.

Du behöver inte interagera med dem. Vill du rädda dem så räcker det med att ha ihjäl
coursern, som Father skickar för att hjälpa/hålla koll på dig. Sedan så behöver du inte göra mer
vid Bunker Hill utan kan ta dig till C.I.T och prata med Father. När du gjort det så är questen
avslutad. Tänk också på att dialogen med father påverkar resten av huvudstoryn så kom ihåg att spara innan
du pratar med honom.

Dold text

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 7 64bit Ult | CPU: Intel i7 4790K 4,00Ghz | GPU: ASUS Geforce GTX 1060 6 GB| MB: Asus Z97A-pro gamer |
| RAM: Corsair XMS 3 8GB | PSU: Corsair AX750 | Chassi: NZXT H2 |
SSD: Intel 240 GB | CPU-Kylare: Noctua UH12 |