Tävla och vinn musmattor signerade Ninjas in Pyjamas med Inet

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn musmattor signerade Ninjas in Pyjamas med Inet

Det har nu blivit dags för musmattor från Xtrfy signerade Ninjas in Pyjamas att tävlas ut till SweClockers medlemmar i samarbete med nätbutiken Inet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Pålitligt och enkelt

Permalänk
Medlem

Ganska sliten, så kan vara svårt att se vad det är. Men den är specialbeställd med en bild av Helix nebulan.

http://pasteboard.co/ZcoRsdA.jpg

Permalänk
Medlem

Tangentbordet som en cs spelare med :^)

ggez win

Visa signatur

2500k @ 4Ghz - H80 | GTX 970 DCII | 8 GB ram
Qpad MK-50, Qpad 5k, Qpad QH-85, Qck+
voff | voff voff

Permalänk
Medlem

Visst, själva materialet kanske inte är så jätteslitet, men om jag fortsätter använda den finns det en stor risk för att självaste Gaben får skavsår på kinderna, något man vill undvika.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Börjar bli lite sliten..

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk

Min gamla slitna musmatta:

Permalänk

Jag hoppas det går att se tandoori chicken:
http://imgur.com/FnWhtvn

Jag vill också säga att för fullaste allvar är detta min mus, jag har inte grävt den från källaren för att vinna detta. Ifall jag hade en bra musmatta skulle det vara ganska meningslöst att delta.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

http://imgur.com/WuC0thz

Visa signatur

i5-6600k, GTX 1070, 16gb DDR4, Asus Z170 Pro Gaming

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Själv sitter jag här med min hightech musmatta som man kan ändra bakgrund på, ytan är gjort av S-IPS vilket alla vet står för Super-Incredible Perfect Slide, ultimat glid och stöd för högsta DPI som finns! Inte nog med det, den har inbyggd värme så i vintern behöver man inte frysa om händerna vilket förbättrar 360 noscope chanser markant.

Tygmattor tillhör det förflutna.

Permalänk
Medlem

Saknas alltså ett par signaturer. Det saknas även bordsutrymme.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Själv sitter jag här med min hightech musmatta som man kan ändra bakgrund på, ytan är gjort av S-IPS vilket alla vet står för Super-Incredible Perfect Slide, ultimat glid och stöd för högsta DPI som finns! Inte nog med det, den har inbyggd värme så i vintern behöver man inte frysa om händerna vilket försämrar 360 noscope chanser markant.

http://i.imgur.com/pYGQxsb.jpg

Tygmattor tillhör det förflutna.

Ja, den ser lite repig ut, helt klart behöver du en ny.

Permalänk
Medlem

@Falcon:
Min förra musmatta var en Icemat (från 2001) som skar upp min fot när den förvandlades till en hög med glas-splitter mitt i natten. Känns som den här var en god investering.

Permalänk
Medlem

Tänkte posta en bild på min gamla Func Surface men den slits ju fan aldrig. Snart 15 år gammal =D

Visa signatur

Ryzen 5900x@3700 MHz | 64GB Kingston Fury 3600 CL18 | MSI MAG B550 Tomahawk | Powercolor Radeon RX 7800XT Hellhound 16GB | Noctua NH-D15 | FD Meshify 2 Compact | Seasonic Focus GX 750W | WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

fifan hur kan vissa av er palla sitta med så äckliga musmattor, ni vet att en ny kostar typ 69:- va?

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

Kan bli svårt att slå när man redan har den bästa musmattan!

Permalänk

Själv har jag så lite plats på skrivbordet så jag försökte göra det bästa av situationen jag kunde. Väldigt bra för då vet man ju var man har muspekaren, där man har handen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Visst, själva materialet kanske inte är så jätteslitet, men om jag fortsätter använda den finns det en stor risk för att självaste Gaben får skavsår på kinderna, något man vill undvika.

http://i.imgur.com/2fwlVj1.jpg

vart har du köpt den/gjort den?

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Har haft den här nu i några år

Visa signatur

PSU: Antec HCG Gold 850W | Moderkort: MSI PRO Z690-A DDR4 | CPU: Intel i5-12600k | CPU-kylare: Deepcool Captain 240 EX | Minne: 32GB DDR4 3600Mhz Grafikkort: AMD Radeon 6700 XT | Hårddiskar: 2x WD 2TB, 256GB SSD, 2x 512GB SSD | Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q

Permalänk
Medlem

"Råkar du även sitta på en sliten musmatta som du egentligen insett borde bytts ut för längesen?"

nu känner jag mig nästan lite träffad här?

den har börjar resa sig till och med... USB minnet jag ställt dit som referens är 4.5cm högt, så musmattan flyger med 2cm i det hörnet... förövrigt har jag ingen aning om hur "kratern" uppkommit då jag alltid bara använd nedre delen på musmattan.... så att jaaa....

PS. silvertejp funkerar utmärkt att laga bord med.

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

vart har du köpt den/gjort den?

Den är från Artscow.com, finns rabattkoder som gör att de kostar 1 dollar, bara att googla på artscow 1 dollar mousepad.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

fifan hur kan vissa av er palla sitta med så äckliga musmattor, ni vet att en ny kostar typ 69:- va?

de går sönder så jävla fort dock i alla fall de små billiga tunna

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Kör med gamla klassikern, köpt på plats 2010 i dreamhack. Börjar bli dags för en ny med rätta stilen.

http://i.imgur.com/Td03FIE.jpg

Visa signatur

2500k @ 4.3Ghz | Corsair H60 | XFX 6870 Crossfire | 4gb Corsair 1600Mhz | AXP 630 W | ASUS P8P67

Permalänk
Medlem

Är iof helt nöjd med nuvarande musmatta men det vore ju skoj att vinna något nån gång i sitt liv.

Permalänk

Musmatta med inbyggd belysning samt utmärkta funktioner för att övervaka hårdvaran! Ingen risk för att den blir för varm heller av den friktion som annars uppstår när man klickar motståndarna som herr GT, friberg & co, på grund av de utmärkta fläktarna som medföljer. Dock börjar den bli lite repig, och sen saknar den ju de undergörande signaturerna från ovan nämnda gäng...

http://imgur.com/0Eky5oI

Länk till bilden

Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk
Medlem

Enda sättet att hålla sitt game, wax on wax off som gäller inför helgerna

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2