Hur vet jag om det är rea på någon vara snabbt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sigtuna
Registrerad
Dec 2015

Hur vet jag om det är rea på någon vara snabbt

Jag ska köpa delar till en dator men har lite pengar just nu, undrar om ni visste hur jag kan lägga alla delar i en kundvagn och typ kontrollera hur priserna går upp och ner?

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Nörve:

Jag ska köpa delar till en dator men har lite pengar just nu, undrar om ni visste hur jag kan lägga alla delar i en kundvagn och typ kontrollera hur priserna går upp och ner?

Prisjakt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Okt 2010

@Nörve:

Jag skulle använda prisjakt.se.
Där skapar du egna listor med de komponenter du vill övervaka.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sigtuna
Registrerad
Dec 2015

@flurrijacob: jag har tittat på de men förstår de inte systemet till hundra procent, jag vill kolla på specefika butiker också

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Nörve:

@flurrijacob: jag har tittat på de men förstår de inte systemet till hundra procent, jag vill kolla på specefika butiker också

Du bevakar de specifika produkterna du vill hålla koll på. Du kan få mail till din mailbox eller notiser (om du har deras app i telefonen). Är ju bara att sedan klicka dig in på den specifika prisjaktlänk när du får ett mail eller notis om ändring av pris och då ser du även alla butiker som har produkten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012

prisjakt.se

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Mitt Nintendo ID: SW-0939-9900-1006