Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004

Söker spel MMO

Om det här hamnat lite fel så får gärna någon mod flytta tråden, ivf:

Såg för ett tag sedan ett videoklipp på ett MMO survival spel där man spawnade in på en liten rund svävande ö-planet typ och byggde små flygande skepp (de körde någon sorts svävarmotor som bas), spelet var väldigt pastelfärgat och devs'en tryckte väldigt hårt på att allt skulle vara persistent, ändå ned till markeringarna på ev. delar som blir bortsprängda från ditt skepp.

Någon som kan hjälpa mig med namnet på det här spelet, jag kommer troligen inte kunna fortsätta existera om jag inte kommer på vad spelet hette x)

Turn left! No, not that left, the other left!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2014
Skrivet av Bunz:

Om det här hamnat lite fel så får gärna någon mod flytta tråden, ivf:

Såg för ett tag sedan ett videoklipp på ett MMO survival spel där man spawnade in på en liten rund svävande ö-planet typ och byggde små flygande skepp (de körde någon sorts svävarmotor som bas), spelet var väldigt pastelfärgat och devs'en tryckte väldigt hårt på att allt skulle vara persistent, ändå ned till markeringarna på ev. delar som blir bortsprängda från ditt skepp.

Någon som kan hjälpa mig med namnet på det här spelet, jag kommer troligen inte kunna fortsätta existera om jag inte kommer på vad spelet hette x)

Gissar på https://www.worldsadrift.com/

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004
Skrivet av Sp0de:

Precis det spelet jag tänkte på! Tusen tack! Ibland älskar man bara det här forumet :3

Turn left! No, not that left, the other left!