Årlig rea (januari-rea?)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2008

Årlig rea (januari-rea?)

Hej Inet!

Jag var grymt nära på införskaffa mig en M.2-SSD innan min vän stoppade mig och bad mig invänta den årliga rean ni har på Inet.
Är detta en skröna eller ska ni ha rea inom de närmsta två veckorna?

MVH
Mohsen Farzone

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Spooner:

Hej Inet!

Jag var grymt nära på införskaffa mig en M.2-SSD innan min vän stoppade mig och bad mig invänta den årliga rean ni har på Inet.
Är detta en skröna eller ska ni ha rea inom de närmsta två veckorna?

MVH
Mohsen Farzone

årets datorbutik rea var förra året och den ska komma tillbaka i år igen eftersom de vann förvänta dig dock inga m.2 ssd'er

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2008
Skrivet av Oliver91:

årets datorbutik rea var förra året och den ska komma tillbaka i år igen eftersom de vann förvänta dig dock inga m.2 ssd'er

Jaha så det är det den rean är, så det är produktspecifika reor snarare än något på hela köpet? Synd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Spooner:

Jaha så det är det den rean är, så det är produktspecifika reor snarare än något på hela köpet? Synd

Så är det alltid, har aldrig sett någon 20% på allt rea på nätbutiker.

Skickades från m.sweclockers.com

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition