Icewind Dale: Enhanced Edition - Kan ej döda fiender...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna
Registrerad
Aug 2008

Icewind Dale: Enhanced Edition - Kan ej döda fiender...

Tjena!

Drog just ner Icewind Dale: Enhanced Edition. Men har lite problem... Jag kan inte döda fiender verkar det som. När jag slagit dem nog mycket lägger de sig bara ner och om man "hoovrar" över deras kroppar står det bara "Near death". Spelade detta som ung grabb, men kan inte komma ihåg att jag hade samma problem då.

Tack på förhand!
/Krigarvarg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Krigarvarg:

Tjena!

Drog just ner Icewind Dale: Enhanced Edition. Men har lite problem... Jag kan inte döda fiender verkar det som. När jag slagit dem nog mycket lägger de sig bara ner och om man "hoovrar" över deras kroppar står det bara "Near death". Spelade detta som ung grabb, men kan inte komma ihåg att jag hade samma problem då.

Tack på förhand!
/Krigarvarg

Nu var det längesedan jag lirade Icewind Dale, men kan det vara så att det är troll du spöar? De dör bara av eld (fire) eller syra (acid) om jag inte missminner mig

Skickades från m.sweclockers.com

{ | ASUS Maximus VIII Ranger | Intel Core I7 6700K | 2x8GiB Corsair Vengeance Black LPX DDR4 | ASUS ROG Strix Gaming GTX 1080 | ASUS ROG PG279Q | }

{ | Dell PowerEdge R630 | Dual Intel Xeon E5-2630L v3 | 128GiB DDR4 | Intel 750 400GB NVMe | Intel 910 800GB | }

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av Wixner:

Nu var det längesedan jag lirade Icewind Dale, men kan det vara så att det är troll du spöar? De dör bara av eld (fire) eller syra (acid) om jag inte missminner mig

Skickades från m.sweclockers.com

Nä, det är vanliga goblins jag dödar. Upptäckte att felet var att jag ej hade equippat mina stavar som man får i början av spelet... Haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Krigarvarg:

Nä, det är vanliga goblins jag dödar. Upptäckte att felet var att jag ej hade equippat mina stavar som man får i början av spelet... Haha

Haha ja det kan hända även den bäste av oss

{ | ASUS Maximus VIII Ranger | Intel Core I7 6700K | 2x8GiB Corsair Vengeance Black LPX DDR4 | ASUS ROG Strix Gaming GTX 1080 | ASUS ROG PG279Q | }

{ | Dell PowerEdge R630 | Dual Intel Xeon E5-2630L v3 | 128GiB DDR4 | Intel 750 400GB NVMe | Intel 910 800GB | }

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av Wixner:

Haha ja det kan hända även den bäste av oss

Precis! Haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Mar 2015

Så bara munk som kan döda med nävarna? aldrig tänkt på, kan rekomendera det till telefonen också, om du har en i hyfsad storlek så funkar det faktiskt fint att spela på den