Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005

Tips på podcast

Hej, finns det någon vettig podcast som gör reviews på nya spel/spel som kommer/hypade spel/spel som hamnar i skymundan.

Tänker mig lite åt Totalbisquite, fast podcast.

Är i en period då musik inte riktigt funkar för mig så jag tänkte lyssna på lite podcast istället

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001

@BoManski:

gamers with jobs

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Feb 2013

Jim sterlings Podquisition. Den kan gå lite åt det ostyrda hållet med snack om allt möjligt galet. Dock kommer det upp spel som Shower with your dad simulator, the witness m.m.

Den kan passa vissa mäniskor (t.ex. mig) men för vissa andra är den helt "WTF är det här för skit varför snackar de om sånt här? Det här är en spelpodcast inte något annat."

Du kan ju läsa rubriken på avsnitten varje vecka så ser du lite hur lågt nivån kan gå.

Speldator: Intel core i5 3570k 4,4GHz@1,272V| Asus P8Z77-I DELUXE | Gigabyte GTX1060 6GB Windforce 2X | Fractal Design Node 304 | Cooler Master Hyper 212 EVO |Crucial MX300 525GB SSD | 2TB Seagate Barracuda 3,5 HDD | Corsair Vengeance LP 16GB (2x8) 1600MHz cl10 | Be Quiet! Straight power 600w 80+ Gold |Windows 8.1| Lapptop: Lenovo T420ip + 660Ti eGPU Kringutrustning: Qpad MK-85 Pro MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Audio Pro Addon T14

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av CFSsss:

@BoManski:

gamers with jobs

Skrivet av infigo:

Jim sterlings Podquisition. Den kan gå lite åt det ostyrda hållet med snack om allt möjligt galet. Dock kommer det upp spel som Shower with your dad simulator, the witness m.m.

Den kan passa vissa mäniskor (t.ex. mig) men för vissa andra är den helt "WTF är det här för skit varför snackar de om sånt här? Det här är en spelpodcast inte något annat."

Du kan ju läsa rubriken på avsnitten varje vecka så ser du lite hur lågt nivån kan gå.

Ska ta ock lyssna på dem. Tackar