WoW expansions borta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2015

WoW expansions borta?

Hej! jag undrar om tillexempel Cataclysm är borta från marknaden. Jag spelade precis när Cataclysm släpptes och sedan igen vid mist of pandarian. Nu när min kompis ska köpa allt från början så undrar jag vad han ska köpa. Om man kollar på battlenet store så finns varken pandarian eller cataclyst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av Jeroxz:

Hej! jag undrar om tillexempel Cataclysm är borta från marknaden. Jag spelade precis när Cataclysm släpptes och sedan igen vid mist of pandarian. Nu när min kompis ska köpa allt från början så undrar jag vad han ska köpa. Om man kollar på battlenet store så finns varken pandarian eller cataclyst.

Nu var det ett tag sedan jag spelade men är det inte gratis nu tom wod?

Intel i7 5960x - custom loop , Asrock Fatal1ty mAtx, crucial 16gb , kingston ssd 240gb , Gtx 1080 , Evga g2 1300 ,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2015

@chapeR: ingen aning vad du menar med wod men det är gratis till lvl 20.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2006

@Jeroxz: wod= warlords of draenor hade för mig att allt ingick nu "gratis" fram till "wod" men har väl drömt.

Intel i7 5960x - custom loop , Asrock Fatal1ty mAtx, crucial 16gb , kingston ssd 240gb , Gtx 1080 , Evga g2 1300 ,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av Jeroxz:

@chapeR: ingen aning vad du menar med wod men det är gratis till lvl 20.

Jag tror det är förkortningen av Warlords of Draenor.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2013

Intel Core i7-4790k / Asus Maximus VII Ranger / Gigabyte GTX 970 Windforce 3X OC / HyperX Savage 16GB (2x8) 2400MHz / EVGA SuperNOVA G2 850W / Samsung 850 PRO 256GB / Fractal Design Define S / custom loop / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Philips Fidelio X2 / FiiO E10K / Audio Technica AT2020USB+

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Sep 2008

Alla expansioner utom den senaste (d.v.s Warlord of Draenor) ingår i "Vanilla" Wow, du köper helt enkelt bara en CD-key för WoW så har du allt från vanilla upp till och med Mists of Pandaria

FD Define R5 White :: Asus Prime Z370-A :: Intel Core i7 8700K @ 4,5GHz :: Noctua NH-D15 :: Corsair 16GB DDR4 3200 MHz LPX :: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold :: MSI GTX 1080Ti Gaming X Trio :: Samsung 860 EVO 250GB & 500GB :: Creative Sound BlasterX AE-5 ::

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falköping
Registrerad
Maj 2009

om du kollar https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft så ingår det upp till pandaria i det, lvl 1-90 står längre ned på sidan. och sedan finns WoD (warlords of draenor) att köpa löst. vill du hellre köpa fysisk kopia så finns denna

intel i7 2600k @4,5Ghz, Noctua NH-D15, 16Gb ram @1600MHz, Asus P8P67 Deluxe B3, Asus Geforce Gtx Titan, Corsair RM 1000W, Corsair 900D, Asus VE278Q, Asus PB278Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2015

@Wolfie91: jaha tack så mycket allihopa!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013

Battlechest

Om du köper "wow" så köper man något kallat battlechest vilket man får Vanilla - TBC - Wrath - Cata - MoP, Efter det så måste du betala för att kunna spela WoD eller Legion