War Thunder vägrar fungera (Error 8111000A)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Dec 2013

War Thunder vägrar fungera (Error 8111000A)

Hej!

Nu är det så att war thunder vägrar fungera, allt jag får när jag startar det är Error 8111000A: Freeze detected.

Uppgraderade min dator i julas, köpte en ny processor i form av en I5 6600K, ett nytt moderkort, MSI Z170A och 8GB RAM och sen dess har inte war thunder fungerat, mitt grafikkort är ett Gigabyte 280X. Alla andra spel fungerar klockrent(ARMA3, CSGO, DayZ SA)

Har provat att ominstallera War thunder, även att ladda ner både nya och äldre drivrutiner till grafikkort och moderkort men har nu slut på idéer, har knappt hittat någon hjälp på Google och på War Thunders supportforum är det dött.

Do not take life too seriously, you will never get out of it alive.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2016

samma problem

@Snugglepuff: har du löst det?precis skaffat samma cpu och kmr upp samma error code för mig,har dock inte uppdaterat moderkortet än men kmt säkert bli likadant här så skulle va skit grymt om du kommit på nån lösning:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västergötland
Registrerad
Maj 2015

Nu har även jag fått samma problem, men jag har inte gjort någonting med datorn och spelade senast för ett par dagar sedan utan problem :/

Några idéer på vad man kan göra?

"Det finns ingen disk i enheten. Sätt in en disk i enhet D:.".

Citera när du pratar med mig, annars kan jag missa det!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västergötland
Registrerad
Maj 2015

Går det inte redigera inlägg? Jaja, ominstallerade spelet och nu fungerar det. Vad felet var har jag fortfarande ingen aning om...

Citera när du pratar med mig, annars kan jag missa det!