Spelbutiken knas?

Permalänk

Spelbutiken knas?

Beställde ett spel igår kväll, fick mail om beställningen och allt. Går in på Spelbutiken idag och klickar på "Mina Beställningar" och den är helt tom. Borde inte min beställning ligga där?

Permalänk
Medlem

Om du var inloggad när du gjorde den så borde den hamnat under din historik.

De enda som faktiskt kan svara ordentligt på denna fråga är butiken i sig. Ring eller maila dem.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Skrivet av oobum:

Om du var inloggad när du gjorde den så borde den hamnat under din historik.

De enda som faktiskt kan svara ordentligt på denna fråga är butiken i sig. Ring eller maila dem.

Men om man fått mailet borde väl spelet komma ändå? Eller?

Permalänk
Skrivet av Ramsey_16:

Men om man fått mailet borde väl spelet komma ändå? Eller?

Jag hade ringt dem och kollat, om beställningen inte dök upp på ditt konto har ju något gått fel någonstans. Beroende på var i kedjan så är det möjligt att det inte finns en beställning ens.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Skrivet av gaminggirl:

Jag hade ringt dem och kollat, om beställningen inte dök upp på ditt konto har ju något gått fel någonstans. Beroende på var i kedjan så är det möjligt att det inte finns en beställning ens.

Jag har ordernummer och allt. Mysko mysko. Slänger dom ett mail.