Samsung S5 Mini | Lyckas ej installera drivrutiner

Permalänk
Medlem

Samsung S5 Mini | Lyckas ej installera drivrutiner

Hejsan!

Försökt sen igår att få tag på bilder o dyl. från min telefon via USB då mobilen på senaste börjat lagga något vedervärdigt, så jag kan ominstallera den. Detta började för 1 - 2 veckor sedan och den enda saken jag kan minnas att jag gjort utifrån det vanliga var att försöka koppla upp den emot en XP dator på jobbet.

Har utöver detta märkt att mobilen verkar ha svårt att synka tid eller att komponenterna börjar bli sletna, vissa applikationer så som spotify fungerar bra/ok medans facebook, alarm, timer (räknar ner tiden och står sen på 00:00 utan någon vibbration, larm etc) ej fungerar alls många gånger. Då jag ställer mobilen i U-energi sparläge så tycks alarm osv fungera.

Felmeddelande:
Windows found driver software for your device but encountered an error while attempting to install it.
SAMSUNG Mobile USB Composite Device
Acess is denied.

Har testat: Installerat KIES, avinstallera/installera mobilen från Device Manager, lagt till och raderat UpperFilters, rebootat utan minneskort, kört i flygläge, rensat data på mobilens Media data samt MTP Applikation, kört i andra datorer med samma fel(enbart windows system). Allt utan någon framgång.