Permalänk
Medlem

Chatt borta?

Har ni tagit bort chatten? Inte sett den på flera dagar, var smidigt att få direktsvar och när man inte har möjlighet att ringa.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 93Clocker:

Har ni tagit bort chatten? Inte sett den på flera dagar, var smidigt att få direktsvar och när man inte har möjlighet att ringa.

IRC Klient med följande nedan, eller quakenet.org och deras webbchat.

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaffeMedKotlett:

IRC Klient med följande nedan, eller quakenet.org och deras webbchat.

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

Nu var det nog Inet personen undrade över men IRCn är ju kul den med

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaffeMedKotlett:

IRC Klient med följande nedan, eller quakenet.org och deras webbchat.

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

Nu har ju TS postat i Inets tråd, så antar att TS menar Inets direktchatt som brukar finnas på deras hemsida.

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Inaktiv

*Sätter sig i skamvrån*

Den dagen jag kollar i vilken avdelning en tråd ligger innan jag svarar ...

Permalänk
Inet
Skrivet av 93Clocker:

Har ni tagit bort chatten? Inte sett den på flera dagar, var smidigt att få direktsvar och när man inte har möjlighet att ringa.

Skrivet av KaffeMedKotlett:

IRC Klient med följande nedan, eller quakenet.org och deras webbchat.

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

Skrivet av KaffeMedKotlett:

*Sätter sig i skamvrån*

Den dagen jag kollar i vilken avdelning en tråd ligger innan jag svarar ...

Haha fantastiskt roligt Tack @KaffeMedKotlett

Angående din fråga @93Clocker så har vi varit väldigt belastade på kundtjänst senaste veckan pga. sjukdom och lite annat. Vi får prioritera mail + telefonsupport vid såna tillfällen och temporärt ha chatten nerstängd.

Positivt är dock att vi har två nya medarbetare på kundtjänst så förhoppningsvis är vi i fas igenom inom närmsta tiden och kan ha chatten öppen som vanligt. Planen är även att utöka öppettiderna för kundtjänst framöver

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Haha fantastiskt roligt Tack @KaffeMedKotlett

Angående din fråga @93Clocker så har vi varit väldigt belastade på kundtjänst senaste veckan pga. sjukdom och lite annat. Vi får prioritera mail + telefonsupport vid såna tillfällen och temporärt ha chatten nerstängd.

Positivt är dock att vi har två nya medarbetare på kundtjänst så förhoppningsvis är vi i fas igenom inom närmsta tiden och kan ha chatten öppen som vanligt. Planen är även att utöka öppettiderna för kundtjänst framöver

Ok fixa en support i Stockholm så kan jag hålla ställningarna här

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5