Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007

Chatt borta?

Har ni tagit bort chatten? Inte sett den på flera dagar, var smidigt att få direktsvar och när man inte har möjlighet att ringa.

Core I7 Q6700K@ 4,6 Ghz | ASUS Z170 MAXIMUS VIII HERO | Asus GTX 1080 Ti STRIX |Corsair Vengeance 3000 Mhz 32GB|Noctua NH-D15 | Corsair AX860i | Windows 10 PRO 64 bit | | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Roccat AIMO| Corsair k75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Mar 2015
Skrivet av 93Clocker:

Har ni tagit bort chatten? Inte sett den på flera dagar, var smidigt att få direktsvar och när man inte har möjlighet att ringa.

IRC Klient med följande nedan, eller quakenet.org och deras webbchat.

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av KaffeMedKotlett:

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

Nu var det nog Inet personen undrade över men IRCn är ju kul den med

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2008

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

Nu har ju TS postat i Inets tråd, så antar att TS menar Inets direktchatt som brukar finnas på deras hemsida.

Citera! Gaming: Chassi: FD R4| CPU: 7700K | Kylare: Noctua NH-D14 | MB: MSI Z270 GAMING PRO CARBON | Grafikkort: GTX1080 | RAM: Corsair LPX 16GB 3333MHz CL16 | OS:Disk: Intel 600p 512GB | PSU: EVGA Supernova 850 G2 |
Servrar: x2 DL380 G7 x2 X5660 - 294/240GB Ram (VM Pfsense + annat)
Desktop i7 2600K - 8GB + HP DL360 G7 2xE5620 -16GB Ram (ej i drift)

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Mar 2015

*Sätter sig i skamvrån*

Den dagen jag kollar i vilken avdelning en tråd ligger innan jag svarar ...

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av 93Clocker:

irc.quaknet.org
#Sweclockers
#sweclockers.com

*Sätter sig i skamvrån*

Den dagen jag kollar i vilken avdelning en tråd ligger innan jag svarar ...

Haha fantastiskt roligt Tack @KaffeMedKotlett

Angående din fråga @93Clocker så har vi varit väldigt belastade på kundtjänst senaste veckan pga. sjukdom och lite annat. Vi får prioritera mail + telefonsupport vid såna tillfällen och temporärt ha chatten nerstängd.

Positivt är dock att vi har två nya medarbetare på kundtjänst så förhoppningsvis är vi i fas igenom inom närmsta tiden och kan ha chatten öppen som vanligt. Planen är även att utöka öppettiderna för kundtjänst framöver

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av Inet:

Haha fantastiskt roligt Tack @KaffeMedKotlett

Angående din fråga @93Clocker så har vi varit väldigt belastade på kundtjänst senaste veckan pga. sjukdom och lite annat. Vi får prioritera mail + telefonsupport vid såna tillfällen och temporärt ha chatten nerstängd.

Positivt är dock att vi har två nya medarbetare på kundtjänst så förhoppningsvis är vi i fas igenom inom närmsta tiden och kan ha chatten öppen som vanligt. Planen är även att utöka öppettiderna för kundtjänst framöver

Ok fixa en support i Stockholm så kan jag hålla ställningarna här

Core I7 Q6700K@ 4,6 Ghz | ASUS Z170 MAXIMUS VIII HERO | Asus GTX 1080 Ti STRIX |Corsair Vengeance 3000 Mhz 32GB|Noctua NH-D15 | Corsair AX860i | Windows 10 PRO 64 bit | | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Roccat AIMO| Corsair k75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5